Customer centered growth Five proven strategies for building competitive advantage
Κύριοι συγγραφείς: | Whiteley Richard C., Hessan Diane |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Addison-Wesley
|
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Customers.com how to create a profitable business strategy for the internet and beyond
ανά: Seybold Patricia B., κ.ά.
Έκδοση: (1998) -
Relationship marketing for competitive advantage Winning and keeping customers
ανά: Payne Adrian
Έκδοση: (1995) -
The customer-centred strategy Thinking strategically about your customers
ανά: Jenkins Mark 1959-
Έκδοση: (1997) -
Customer connections New strategies for growth
ανά: Wayland Robert E. 1946-, κ.ά.
Έκδοση: (1997) -
Διοίκηση στρατηγικών σχέσεων μάρκετινγκ & πωλήσεις για πελάτες στρατηγικής σημασίας
ανά: Γούναρης Σπύρος, κ.ά.
Έκδοση: (2017)