Εισαγωγή στο διεθνές ξενοδοχειακό μάρκετινγκ branding και τμηματοποίηση αγοράς στη διεθνή ξενοδοχειακή βιομηχανία
Main Author: | Πάλμος Νικόλαος Π. (Author) |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Interbooks
|
Similar Items
-
Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
by: Lewis Robert C., et al.
Published: (2003) -
Λειτουργίες ξενοδοχειακών μονάδων
by: Weissinger Suzanne Stewart
Published: (2003) -
Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
by: Καταραχιάς Λάμπρος Ι.
Published: (2002) -
Quality service what every hospitality manager needs to know
by: Martin William B.
Published: (2002) -
Front office procedures, social skills, yield and management
by: Abbott Peter, et al.
Published: (1999)