Εισαγωγή στο διεθνές ξενοδοχειακό μάρκετινγκ branding και τμηματοποίηση αγοράς στη διεθνή ξενοδοχειακή βιομηχανία
Κύριος συγγραφέας: | Πάλμος Νικόλαος Π. (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Interbooks
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
ανά: Lewis Robert C., κ.ά.
Έκδοση: (2003) -
Λειτουργίες ξενοδοχειακών μονάδων
ανά: Weissinger Suzanne Stewart
Έκδοση: (2003) -
Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
ανά: Καταραχιάς Λάμπρος Ι.
Έκδοση: (2002) -
Quality service what every hospitality manager needs to know
ανά: Martin William B.
Έκδοση: (2002) -
Front office procedures, social skills, yield and management
ανά: Abbott Peter, κ.ά.
Έκδοση: (1999)