Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Πάλμος Νικόλαος Π. (1999). Εισαγωγή στο διεθνές ξενοδοχειακό μάρκετινγκ: Branding και τμηματοποίηση αγοράς στη διεθνή ξενοδοχειακή βιομηχανία. Interbooks.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Πάλμος Νικόλαος Π. Εισαγωγή στο διεθνές ξενοδοχειακό μάρκετινγκ: Branding και τμηματοποίηση αγοράς στη διεθνή ξενοδοχειακή βιομηχανία. Interbooks, 1999.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Πάλμος Νικόλαος Π. Εισαγωγή στο διεθνές ξενοδοχειακό μάρκετινγκ: Branding και τμηματοποίηση αγοράς στη διεθνή ξενοδοχειακή βιομηχανία. Interbooks, 1999.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.