Πρωτοπαπαδάκης Ιωάννης. (2005). Marketing εστιατορίου: για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται... και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό. Σταμούλης, A.
Chicago Style (17th ed.) CitationΠρωτοπαπαδάκης Ιωάννης. Marketing εστιατορίου: για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται... και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό. Σταμούλης, A, 2005.
MLA (8th ed.) CitationΠρωτοπαπαδάκης Ιωάννης. Marketing εστιατορίου: για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται... και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό. Σταμούλης, A, 2005.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.