Πρωτοπαπαδάκης Ιωάννης. (2005). Marketing εστιατορίου: για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται... και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό. Σταμούλης, A.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Πρωτοπαπαδάκης Ιωάννης. Marketing εστιατορίου: για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται... και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό. Σταμούλης, A, 2005.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Πρωτοπαπαδάκης Ιωάννης. Marketing εστιατορίου: για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται... και τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό. Σταμούλης, A, 2005.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.