Καταραχιάς Λάμπρος Ι. (2002). Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (2η έκδ.). Έλλην.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Καταραχιάς Λάμπρος Ι. Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. 2η έκδ. Έλλην, 2002.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Καταραχιάς Λάμπρος Ι. Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. 2η έκδ. Έλλην, 2002.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.