Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Ζευγαρίδης Σπύρος Κ. (1972). Τα διαφημιστικά μέσα: Κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος. Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Ζευγαρίδης Σπύρος Κ. Τα διαφημιστικά μέσα: Κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος. Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ, 1972.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Ζευγαρίδης Σπύρος Κ. Τα διαφημιστικά μέσα: Κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος. Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ, 1972.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.