Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Boyd Harper W. (Συγγραφέας), Walker Orville C. (Συγγραφέας), Larreche Jean-Claude (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Κωνσταντέας Πητ (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Παπαζήσης
Σειρά:Παπαζήσης
Περιγραφή
Φυσική περιγραφή:2 τ. διαγρ. 24 εκ.
ISBN:960-02-1606-1
960-02-1603-7
960-02-1604-5