Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Boyd Harper W., Walker Orville C., Larreche Jean-Claude, & Κωνσταντέας Πητ. (2002). Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης. Παπαζήσης.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Boyd Harper W., Walker Orville C., Larreche Jean-Claude, και Κωνσταντέας Πητ. Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης. Παπαζήσης, 2002.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Boyd Harper W., et al. Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης. Παπαζήσης, 2002.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.