Boyd Harper W., Walker Orville C., Larreche Jean-Claude, & Κωνσταντέας Πητ. (2002). Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης. Παπαζήσης.
Chicago Style (17th ed.) CitationBoyd Harper W., Walker Orville C., Larreche Jean-Claude, and Κωνσταντέας Πητ. Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης. Παπαζήσης, 2002.
MLA (8th ed.) CitationBoyd Harper W., et al. Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης. Παπαζήσης, 2002.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.