Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Βαρβαρέσος Στέλιος
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
Σειρά:ΙΤΕ

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1/6314
005 20220511104352.0
011 |a 1109-379X 
035 |l 10012282 
100 |a 20030912d2003 y0grey0105 ga 
101 0 |a gre 
200 1 |a Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας  |a Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα  |a Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων  |a Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις  |a Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία  |a Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.)  |f Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.]  |g Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης 
210 |a Αθήνα  |c ΙΤΕ  |d 2002 
215 |a 103 σ.  |c πίν., σχ.  |d 24 εκ. 
225 2 |a Ειδικά Θέματα  |f ΙΤΕ  |v 3/4 
320 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 
410 1 |t Ειδικά Θέματα  |f ΙΤΕ  |v 3/4 
517 1 |a Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας 
517 1 |a Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα 
517 1 |a Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: η μέθοδος των σεναρίων 
517 1 |a Νοσηλευτική εκπαίδευση - Ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις 
517 1 |a Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία 
517 1 |a Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) 
606 0 |a Τουρισμός  |y Ελλάδα 
606 0 |a Ναυτιλία  |y Ελλάδα 
606 0 |a Τεχνολογική εκπαίδευση  |x Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια 
606 0 |a Νοσηλευτική 
606 0 |a Τουριστικό εμπόριο  |x Επαγγελματική εκπαίδευση 
615 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
615 |a ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 
676 |a 607.107 11 
701 1 |a Βαρβαρέσος  |b Στέλιος 
709 |a Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης 
710 0 2 |a Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων  |b Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. - Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20030912  |h 607.107 11 Ι ΕΘ 3/4  |p 000023538  |q 000023538  |t BK  |y 23  |z 1 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20220511  |h 607.107 11 Ι ΕΘ 3/4  |p 000045641  |q 000045641  |t BK  |y 0  |z 2 
909 |b 025633 (c.1) 
909 |b 044429 (c.2) 
960 |a ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2003 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545243683225601
author Βαρβαρέσος Στέλιος
author_corporate Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
author_corporate_role
author_facet Βαρβαρέσος Στέλιος
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
author_role
author_sort Βαρβαρέσος Στέλιος
author_variant β σ βσ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 607.10711
dewey-hundreds 600
dewey-ones 607
dewey-raw 607.107 11
dewey-search 607.107 11
dewey-sort 3607.107 211
dewey-tens 600
format Book
fullrecord {"leader":"03773cam a2200445 i 4500","fields":[{"001":"1/6314"},{"005":"20220511104352.0"},{"011":{"subfields":[{"a":"1109-379X"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10012282"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20030912d2003 y0grey0105 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b1\u03bd\u03b1\u03c0\u03c4\u03c5\u03be\u03b9\u03b1\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c3\u03c7\u03b5\u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2: \u03b4\u03cd\u03bf \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03b5\u03c6\u03b1\u03c1\u03bc\u03bf\u03b3\u03ae\u03c2 \u03c3\u03c4\u03bf\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03b1\u03b4\u03b9\u03ba\u03cc \u03c7\u03ce\u03c1\u03bf, \u039d\u03bf\u03bc\u03bf\u03af \u0397\u03c1\u03b1\u03ba\u03bb\u03b5\u03af\u03bf\u03c5 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039b\u03b5\u03c5\u03ba\u03ac\u03b4\u03b1\u03c2"},{"a":"\u039a\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ba\u03bf-\u03c0\u03bf\u03bb\u03b9\u03c4\u03b9\u03c3\u03bc\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03b8\u03b1\u03bb\u03ac\u03c3\u03c3\u03b9\u03bf\u03c5 \u03c4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03bf\u03cd \u03c3\u03c4\u03b1 \u03c0\u03b1\u03c1\u03ac\u03ba\u03c4\u03b9\u03b1 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b1"},{"a":"\u0395\u03bb\u03bb\u03b7\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae \u03c4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae \u03c0\u03c1\u03bf\u03bf\u03c0\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b4\u03b9\u03b5\u03c1\u03b5\u03cd\u03bd\u03b7\u03c3\u03b7: \u0397 \u03bc\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03a3\u03b5\u03bd\u03b1\u03c1\u03af\u03c9\u03bd"},{"a":"\u039d\u03bf\u03c3\u03b7\u03bb\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7-\u03b9\u03c3\u03c4\u03bf\u03c1\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03bd\u03b1\u03b4\u03c1\u03bf\u03bc\u03ae, \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b5\u03c7\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03bf \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ba\u03bb\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"a":"\u039f \u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c7\u03b1\u03c1\u03b1\u03ba\u03c4\u03ae\u03c1\u03b1\u03c2 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03b2\u03b1\u03c4\u03b7\u03b3\u03bf\u03cd \u03bd\u03b1\u03c5\u03c4\u03b9\u03bb\u03af\u03b1\u03c2 \u03b4\u03b9\u03ba\u03b1\u03b9\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b5\u03af \u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03c1\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03c0\u03bf\u03c0\u03c4\u03b5\u03af\u03b1"},{"a":"\u039f \u03c1\u03cc\u03bb\u03bf\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03bf\u03b9 \u03c0\u03c1\u03bf\u03bf\u03c0\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03b5\u03af\u03c9\u03bd \u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03cd\u03bd\u03b4\u03b5\u03c3\u03b7\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u0399\u03b4\u03c1\u03c5\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd (\u03a4.\u0395.\u0399.)"},{"f":"\u03a3\u03c4\u03ad\u03bb\u03b9\u03bf\u03c2 \u0392\u03b1\u03c1\u03b2\u03b1\u03c1\u03ad\u03c3\u03bf\u03c2... [\u03ba.\u03b1.]"},{"g":"\u0399\u03bd\u03c3\u03c4\u03b9\u03c4\u03bf\u03cd\u03c4\u03bf \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"\u0399\u03a4\u0395"},{"d":"2002"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"103 \u03c3."},{"c":"\u03c0\u03af\u03bd., \u03c3\u03c7."},{"d":"24 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03b9\u03b4\u03b9\u03ba\u03ac \u0398\u03ad\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1"},{"f":"\u0399\u03a4\u0395"},{"v":"3/4"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03bb\u03b1\u03bc\u03b2\u03ac\u03bd\u03b5\u03b9 \u03b2\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03b9\u03b4\u03b9\u03ba\u03ac \u0398\u03ad\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1"},{"f":"\u0399\u03a4\u0395"},{"v":"3/4"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b1\u03bd\u03b1\u03c0\u03c4\u03c5\u03be\u03b9\u03b1\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c3\u03c7\u03b5\u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2: \u03b4\u03cd\u03bf \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03b5\u03c6\u03b1\u03c1\u03bc\u03bf\u03b3\u03ae\u03c2 \u03c3\u03c4\u03bf\u03bd \u03b5\u03bb\u03bb\u03b1\u03b4\u03b9\u03ba\u03cc \u03c7\u03ce\u03c1\u03bf, \u039d\u03bf\u03bc\u03bf\u03af \u0397\u03c1\u03b1\u03ba\u03bb\u03b5\u03af\u03bf\u03c5 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039b\u03b5\u03c5\u03ba\u03ac\u03b4\u03b1\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ba\u03bf-\u03c0\u03bf\u03bb\u03b9\u03c4\u03b9\u03c3\u03bc\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03b8\u03b1\u03bb\u03ac\u03c3\u03c3\u03b9\u03bf\u03c5 \u03c4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03bf\u03cd \u03c3\u03c4\u03b1 \u03c0\u03b1\u03c1\u03ac\u03ba\u03c4\u03b9\u03b1 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03bb\u03bb\u03b7\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae \u03c4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae \u03c0\u03c1\u03bf\u03bf\u03c0\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b4\u03b9\u03b5\u03c1\u03b5\u03cd\u03bd\u03b7\u03c3\u03b7: \u03b7 \u03bc\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c3\u03b5\u03bd\u03b1\u03c1\u03af\u03c9\u03bd"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u039d\u03bf\u03c3\u03b7\u03bb\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 - \u0399\u03c3\u03c4\u03bf\u03c1\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03bd\u03b1\u03b4\u03c1\u03bf\u03bc\u03ae, \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b5\u03c7\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03bf \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ba\u03bb\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u039f \u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c7\u03b1\u03c1\u03b1\u03ba\u03c4\u03ae\u03c1\u03b1\u03c2 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03b2\u03b1\u03c4\u03b7\u03b3\u03bf\u03cd \u03bd\u03b1\u03c5\u03c4\u03b9\u03bb\u03af\u03b1\u03c2 \u03b4\u03b9\u03ba\u03b1\u03b9\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b5\u03af \u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03c1\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03c0\u03bf\u03c0\u03c4\u03b5\u03af\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u039f \u03c1\u03cc\u03bb\u03bf\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03bf\u03b9 \u03c0\u03c1\u03bf\u03bf\u03c0\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03b5\u03af\u03c9\u03bd \u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03cd\u03bd\u03b4\u03b5\u03c3\u03b7\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u0399\u03b4\u03c1\u03c5\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd (\u03a4.\u0395.\u0399.)"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039d\u03b1\u03c5\u03c4\u03b9\u03bb\u03af\u03b1"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7"},{"x":"\u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7, \u03a4\u03c1\u03b9\u03c4\u03bf\u03b2\u03ac\u03b8\u03bc\u03b9\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039d\u03bf\u03c3\u03b7\u03bb\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"},{"x":"\u0395\u03c0\u03b1\u03b3\u03b3\u03b5\u03bb\u03bc\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u0395\u039a\u03a0\u0391\u0399\u0394\u0395\u03a5\u03a3\u0397"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u03a7\u039d\u039f\u039b\u039f\u0393\u0399\u0391"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"607.107 11"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b1\u03c1\u03b2\u03b1\u03c1\u03ad\u03c3\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a3\u03c4\u03ad\u03bb\u03b9\u03bf\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03bd\u03c3\u03c4\u03b9\u03c4\u03bf\u03cd\u03c4\u03bf \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"710":{"subfields":[{"a":"\u03a5\u03c0\u03bf\u03c5\u03c1\u03b3\u03b5\u03af\u03bf \u0395\u03b8\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03a0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03af\u03b1\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u0398\u03c1\u03b7\u03c3\u03ba\u03b5\u03c5\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd"},{"b":"\u0399\u03bd\u03c3\u03c4\u03b9\u03c4\u03bf\u03cd\u03c4\u03bf \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. - \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20030912"},{"h":"607.107 11 \u0399 \u0395\u0398 3/4"},{"p":"000023538"},{"q":"000023538"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20220511"},{"h":"607.107 11 \u0399 \u0395\u0398 3/4"},{"p":"000045641"},{"q":"000045641"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"025633 (c.1)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"044429 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u0395\u03a0\u03a4\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2003"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
geographic_facet Ελλάδα
id lib2_1/6314
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1109-379X
language Greek
physical 103 σ. πίν., σχ. 24 εκ.
publishDate 2002
publisher Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
record_format marc
series ΙΤΕ
series2 Ειδικά Θέματα ΙΤΕ
spelling 20030912d2003 y0grey0105 ga
gre
Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.] Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
Αθήνα ΙΤΕ 2002
103 σ. πίν., σχ. 24 εκ.
Ειδικά Θέματα ΙΤΕ 3/4
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία
Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας
Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα
Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: η μέθοδος των σεναρίων
Νοσηλευτική εκπαίδευση - Ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις
Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία
Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.)
Τουρισμός Ελλάδα
Ναυτιλία Ελλάδα
Τεχνολογική εκπαίδευση Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια
Νοσηλευτική
Τουριστικό εμπόριο Επαγγελματική εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
607.107 11
Βαρβαρέσος Στέλιος
Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
GR ΠΑ.Δ.Α. - Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20030912 607.107 11 Ι ΕΘ 3/4 000023538 000023538 BK 23 1
INST LIBRARY 20220511 607.107 11 Ι ΕΘ 3/4 000045641 000045641 BK 0 2
spellingShingle Βαρβαρέσος Στέλιος
Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.)
ΙΤΕ
Τουρισμός Ελλάδα
Ναυτιλία Ελλάδα
Τεχνολογική εκπαίδευση Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια
Νοσηλευτική
Τουριστικό εμπόριο Επαγγελματική εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
title Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.)
title_alt Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας
Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα
Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: η μέθοδος των σεναρίων
Νοσηλευτική εκπαίδευση - Ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις
Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία
Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.)
title_auth Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.)
title_full Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.] Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
title_fullStr Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.] Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
title_full_unstemmed Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.] Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
title_short Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας
topic Τουρισμός Ελλάδα
Ναυτιλία Ελλάδα
Τεχνολογική εκπαίδευση Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια
Νοσηλευτική
Τουριστικό εμπόριο Επαγγελματική εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
topic_facet Τουρισμός
Ναυτιλία
Τεχνολογική εκπαίδευση Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια
Νοσηλευτική
Τουριστικό εμπόριο Επαγγελματική εκπαίδευση