Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
|
Σειρά: | ΙΤΕ |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1/6314 | ||
005 | 20220511104352.0 | ||
011 | |a 1109-379X | ||
035 | |l 10012282 | ||
100 | |a 20030912d2003 y0grey0105 ga | ||
101 | 0 | |a gre | |
200 | 1 | |a Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας |a Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα |a Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων |a Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις |a Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία |a Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) |f Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.] |g Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης | |
210 | |a Αθήνα |c ΙΤΕ |d 2002 | ||
215 | |a 103 σ. |c πίν., σχ. |d 24 εκ. | ||
225 | 2 | |a Ειδικά Θέματα |f ΙΤΕ |v 3/4 | |
320 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία | ||
410 | 1 | |t Ειδικά Θέματα |f ΙΤΕ |v 3/4 | |
517 | 1 | |a Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας | |
517 | 1 | |a Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα | |
517 | 1 | |a Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: η μέθοδος των σεναρίων | |
517 | 1 | |a Νοσηλευτική εκπαίδευση - Ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις | |
517 | 1 | |a Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία | |
517 | 1 | |a Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) | |
606 | 0 | |a Τουρισμός |y Ελλάδα | |
606 | 0 | |a Ναυτιλία |y Ελλάδα | |
606 | 0 | |a Τεχνολογική εκπαίδευση |x Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια | |
606 | 0 | |a Νοσηλευτική | |
606 | 0 | |a Τουριστικό εμπόριο |x Επαγγελματική εκπαίδευση | |
615 | |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ||
615 | |a ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | ||
676 | |a 607.107 11 | ||
701 | 1 | |a Βαρβαρέσος |b Στέλιος | |
709 | |a Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης | ||
710 | 0 | 2 | |a Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων |b Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης |
801 | 0 | |a GR |b ΠΑ.Δ.Α. - Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 |g AACR2 | |
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20030912 |h 607.107 11 Ι ΕΘ 3/4 |p 000023538 |q 000023538 |t BK |y 23 |z 1 | ||
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20220511 |h 607.107 11 Ι ΕΘ 3/4 |p 000045641 |q 000045641 |t BK |y 0 |z 2 | ||
909 | |b 025633 (c.1) | ||
909 | |b 044429 (c.2) | ||
960 | |a ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2003 |
Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης
_version_ | 1780545243683225601 |
---|---|
author | Βαρβαρέσος Στέλιος |
author_corporate | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης |
author_corporate_role | |
author_facet | Βαρβαρέσος Στέλιος Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης |
author_role | |
author_sort | Βαρβαρέσος Στέλιος |
author_variant | β σ βσ |
building | Campus Library II |
collection | LIB2 Catalog |
dewey-full | 607.10711 |
dewey-hundreds | 600 |
dewey-ones | 607 |
dewey-raw | 607.107 11 |
dewey-search | 607.107 11 |
dewey-sort | 3607.107 211 |
dewey-tens | 600 |
format | Book |
fullrecord | {"leader":"03773cam a2200445 i 4500","fields":[{"001":"1/6314"},{"005":"20220511104352.0"},{"011":{"subfields":[{"a":"1109-379X"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10012282"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20030912d2003 y0grey0105 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b1\u03bd\u03b1\u03c0\u03c4\u03c5\u03be\u03b9\u03b1\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c3\u03c7\u03b5\u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2: \u03b4\u03cd\u03bf \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03b5\u03c6\u03b1\u03c1\u03bc\u03bf\u03b3\u03ae\u03c2 \u03c3\u03c4\u03bf\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03b1\u03b4\u03b9\u03ba\u03cc \u03c7\u03ce\u03c1\u03bf, \u039d\u03bf\u03bc\u03bf\u03af \u0397\u03c1\u03b1\u03ba\u03bb\u03b5\u03af\u03bf\u03c5 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039b\u03b5\u03c5\u03ba\u03ac\u03b4\u03b1\u03c2"},{"a":"\u039a\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ba\u03bf-\u03c0\u03bf\u03bb\u03b9\u03c4\u03b9\u03c3\u03bc\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03b8\u03b1\u03bb\u03ac\u03c3\u03c3\u03b9\u03bf\u03c5 \u03c4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03bf\u03cd \u03c3\u03c4\u03b1 \u03c0\u03b1\u03c1\u03ac\u03ba\u03c4\u03b9\u03b1 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b1"},{"a":"\u0395\u03bb\u03bb\u03b7\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae \u03c4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae \u03c0\u03c1\u03bf\u03bf\u03c0\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b4\u03b9\u03b5\u03c1\u03b5\u03cd\u03bd\u03b7\u03c3\u03b7: \u0397 \u03bc\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03a3\u03b5\u03bd\u03b1\u03c1\u03af\u03c9\u03bd"},{"a":"\u039d\u03bf\u03c3\u03b7\u03bb\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7-\u03b9\u03c3\u03c4\u03bf\u03c1\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03bd\u03b1\u03b4\u03c1\u03bf\u03bc\u03ae, \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b5\u03c7\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03bf \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ba\u03bb\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"a":"\u039f \u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c7\u03b1\u03c1\u03b1\u03ba\u03c4\u03ae\u03c1\u03b1\u03c2 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03b2\u03b1\u03c4\u03b7\u03b3\u03bf\u03cd \u03bd\u03b1\u03c5\u03c4\u03b9\u03bb\u03af\u03b1\u03c2 \u03b4\u03b9\u03ba\u03b1\u03b9\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b5\u03af \u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03c1\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03c0\u03bf\u03c0\u03c4\u03b5\u03af\u03b1"},{"a":"\u039f \u03c1\u03cc\u03bb\u03bf\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03bf\u03b9 \u03c0\u03c1\u03bf\u03bf\u03c0\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03b5\u03af\u03c9\u03bd \u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03cd\u03bd\u03b4\u03b5\u03c3\u03b7\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u0399\u03b4\u03c1\u03c5\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd (\u03a4.\u0395.\u0399.)"},{"f":"\u03a3\u03c4\u03ad\u03bb\u03b9\u03bf\u03c2 \u0392\u03b1\u03c1\u03b2\u03b1\u03c1\u03ad\u03c3\u03bf\u03c2... [\u03ba.\u03b1.]"},{"g":"\u0399\u03bd\u03c3\u03c4\u03b9\u03c4\u03bf\u03cd\u03c4\u03bf \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"\u0399\u03a4\u0395"},{"d":"2002"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"103 \u03c3."},{"c":"\u03c0\u03af\u03bd., \u03c3\u03c7."},{"d":"24 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03b9\u03b4\u03b9\u03ba\u03ac \u0398\u03ad\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1"},{"f":"\u0399\u03a4\u0395"},{"v":"3/4"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03bb\u03b1\u03bc\u03b2\u03ac\u03bd\u03b5\u03b9 \u03b2\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03b9\u03b4\u03b9\u03ba\u03ac \u0398\u03ad\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1"},{"f":"\u0399\u03a4\u0395"},{"v":"3/4"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b1\u03bd\u03b1\u03c0\u03c4\u03c5\u03be\u03b9\u03b1\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c3\u03c7\u03b5\u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2: \u03b4\u03cd\u03bf \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03b5\u03c6\u03b1\u03c1\u03bc\u03bf\u03b3\u03ae\u03c2 \u03c3\u03c4\u03bf\u03bd \u03b5\u03bb\u03bb\u03b1\u03b4\u03b9\u03ba\u03cc \u03c7\u03ce\u03c1\u03bf, \u039d\u03bf\u03bc\u03bf\u03af \u0397\u03c1\u03b1\u03ba\u03bb\u03b5\u03af\u03bf\u03c5 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039b\u03b5\u03c5\u03ba\u03ac\u03b4\u03b1\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ba\u03bf-\u03c0\u03bf\u03bb\u03b9\u03c4\u03b9\u03c3\u03bc\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03b8\u03b1\u03bb\u03ac\u03c3\u03c3\u03b9\u03bf\u03c5 \u03c4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03bf\u03cd \u03c3\u03c4\u03b1 \u03c0\u03b1\u03c1\u03ac\u03ba\u03c4\u03b9\u03b1 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03bb\u03bb\u03b7\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae \u03c4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae \u03c0\u03c1\u03bf\u03bf\u03c0\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b4\u03b9\u03b5\u03c1\u03b5\u03cd\u03bd\u03b7\u03c3\u03b7: \u03b7 \u03bc\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c3\u03b5\u03bd\u03b1\u03c1\u03af\u03c9\u03bd"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u039d\u03bf\u03c3\u03b7\u03bb\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7 - \u0399\u03c3\u03c4\u03bf\u03c1\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03bd\u03b1\u03b4\u03c1\u03bf\u03bc\u03ae, \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b5\u03c7\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03bf \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ba\u03bb\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u039f \u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c7\u03b1\u03c1\u03b1\u03ba\u03c4\u03ae\u03c1\u03b1\u03c2 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b9\u03b2\u03b1\u03c4\u03b7\u03b3\u03bf\u03cd \u03bd\u03b1\u03c5\u03c4\u03b9\u03bb\u03af\u03b1\u03c2 \u03b4\u03b9\u03ba\u03b1\u03b9\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b5\u03af \u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03c1\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03c0\u03bf\u03c0\u03c4\u03b5\u03af\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"517":{"subfields":[{"a":"\u039f \u03c1\u03cc\u03bb\u03bf\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03bf\u03b9 \u03c0\u03c1\u03bf\u03bf\u03c0\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03b5\u03af\u03c9\u03bd \u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03cd\u03bd\u03b4\u03b5\u03c3\u03b7\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u0399\u03b4\u03c1\u03c5\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd (\u03a4.\u0395.\u0399.)"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039d\u03b1\u03c5\u03c4\u03b9\u03bb\u03af\u03b1"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7"},{"x":"\u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7, \u03a4\u03c1\u03b9\u03c4\u03bf\u03b2\u03ac\u03b8\u03bc\u03b9\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039d\u03bf\u03c3\u03b7\u03bb\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"},{"x":"\u0395\u03c0\u03b1\u03b3\u03b3\u03b5\u03bb\u03bc\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u0395\u039a\u03a0\u0391\u0399\u0394\u0395\u03a5\u03a3\u0397"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u03a7\u039d\u039f\u039b\u039f\u0393\u0399\u0391"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"607.107 11"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b1\u03c1\u03b2\u03b1\u03c1\u03ad\u03c3\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a3\u03c4\u03ad\u03bb\u03b9\u03bf\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03bd\u03c3\u03c4\u03b9\u03c4\u03bf\u03cd\u03c4\u03bf \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"710":{"subfields":[{"a":"\u03a5\u03c0\u03bf\u03c5\u03c1\u03b3\u03b5\u03af\u03bf \u0395\u03b8\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03a0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03af\u03b1\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u0398\u03c1\u03b7\u03c3\u03ba\u03b5\u03c5\u03bc\u03ac\u03c4\u03c9\u03bd"},{"b":"\u0399\u03bd\u03c3\u03c4\u03b9\u03c4\u03bf\u03cd\u03c4\u03bf \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. - \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20030912"},{"h":"607.107 11 \u0399 \u0395\u0398 3/4"},{"p":"000023538"},{"q":"000023538"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20220511"},{"h":"607.107 11 \u0399 \u0395\u0398 3/4"},{"p":"000045641"},{"q":"000045641"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"025633 (c.1)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"044429 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u0395\u03a0\u03a4\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2003"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
|
geographic_facet | Ελλάδα |
id | lib2_1/6314 |
illustrated | Not Illustrated |
institution | University of West Attica |
issn | 1109-379X |
language | Greek |
physical | 103 σ. πίν., σχ. 24 εκ. |
publishDate | 2002 |
publisher | Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης |
record_format | marc |
series | ΙΤΕ |
series2 | Ειδικά Θέματα ΙΤΕ |
spelling | 20030912d2003 y0grey0105 ga gre Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.] Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Αθήνα ΙΤΕ 2002 103 σ. πίν., σχ. 24 εκ. Ειδικά Θέματα ΙΤΕ 3/4 Περιλαμβάνει βιβλιογραφία Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: η μέθοδος των σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση - Ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Τουρισμός Ελλάδα Ναυτιλία Ελλάδα Τεχνολογική εκπαίδευση Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια Νοσηλευτική Τουριστικό εμπόριο Επαγγελματική εκπαίδευση ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 607.107 11 Βαρβαρέσος Στέλιος Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης GR ΠΑ.Δ.Α. - Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2 INST LIBRARY 20030912 607.107 11 Ι ΕΘ 3/4 000023538 000023538 BK 23 1 INST LIBRARY 20220511 607.107 11 Ι ΕΘ 3/4 000045641 000045641 BK 0 2 |
spellingShingle | Βαρβαρέσος Στέλιος Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) ΙΤΕ Τουρισμός Ελλάδα Ναυτιλία Ελλάδα Τεχνολογική εκπαίδευση Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια Νοσηλευτική Τουριστικό εμπόριο Επαγγελματική εκπαίδευση ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ |
title | Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) |
title_alt | Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: η μέθοδος των σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση - Ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) |
title_auth | Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) |
title_full | Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.] Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης |
title_fullStr | Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.] Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης |
title_full_unstemmed | Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας Κοινωνικο-πολιτισμικές επιπτώσεις του θαλάσσιου τουρισμού στα παράκτια περιβάλλοντα Ελληνική τεχνολογική προοπτική διερεύνηση: Η μέθοδος των Σεναρίων Νοσηλευτική εκπαίδευση-ιστορική αναδρομή, περιεχόμενο και προκλήσεις Ο κοινωνικός χαρακτήρας της επιβατηγού ναυτιλίας δικαιολογεί την κρατική εποπτεία Ο ρόλος και οι προοπτικές των γραφείων διασύνδεσης των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) Στέλιος Βαρβαρέσος... [κ.α.] Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης |
title_short | Τουρισμός και αναπτυξιακός σχεδιασμός: δύο περιπτώσεις εφαρμογής στον Ελλαδικό χώρο, Νομοί Ηρακλείου και Λευκάδας |
topic | Τουρισμός Ελλάδα Ναυτιλία Ελλάδα Τεχνολογική εκπαίδευση Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια Νοσηλευτική Τουριστικό εμπόριο Επαγγελματική εκπαίδευση ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ |
topic_facet | Τουρισμός Ναυτιλία Τεχνολογική εκπαίδευση Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια Νοσηλευτική Τουριστικό εμπόριο Επαγγελματική εκπαίδευση |