Κουτσουλέλου-Μίχου Σ. (1997). Η γλώσσα της διαφήμισης: Κειμενογλωσσολογική προσέγγιση του διαφημιστικού κειμένου. Gutenberg.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Κουτσουλέλου-Μίχου Σ. Η γλώσσα της διαφήμισης: Κειμενογλωσσολογική προσέγγιση του διαφημιστικού κειμένου. Gutenberg, 1997.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Κουτσουλέλου-Μίχου Σ. Η γλώσσα της διαφήμισης: Κειμενογλωσσολογική προσέγγιση του διαφημιστικού κειμένου. Gutenberg, 1997.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.