Customers.com how to create a profitable business strategy for the internet and beyond
Κύριοι συγγραφείς: | Seybold Patricia B. (Συγγραφέας), Marshak Ronni T. (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Random House
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
ανά: Daffy Chris
Έκδοση: (2001) -
Customer connections New strategies for growth
ανά: Wayland Robert E. 1946-, κ.ά.
Έκδοση: (1997) -
Customer centered growth Five proven strategies for building competitive advantage
ανά: Whiteley Richard C., κ.ά.
Έκδοση: (1996) -
Relationship marketing for competitive advantage Winning and keeping customers
ανά: Payne Adrian
Έκδοση: (1995) -
Salesmen and managers' perceptions of customer and selling orientation in the life insurance industry Προσανατολισμός στο πελάτη ή στις πωλήσεις; Η αντίληψη των πελατών και ασφαλιστών στην αγορά ασφαλειών ζωής
ανά: Μπουραντά Α., κ.ά.
Έκδοση: (2005)