Πετρώφ Γιάννης, Τζωρτζάκης Κώστας Μ., & Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. (2001). Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση. Rosili.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Πετρώφ Γιάννης, Τζωρτζάκης Κώστας Μ., και Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση. Rosili, 2001.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Πετρώφ Γιάννης, et al. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση. Rosili, 2001.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.