Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Νίκολης Δημήτρης Η.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: [χ.ό.]
Έκδοση:2η έκδ.

MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 1/4530
035 |l 10004851 
100 |a 19981203d1995 0grey0105 ga 
101 0 |a gre 
200 1 |a Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan  |f Δημήτρης Η. Νίκολης 
205 |a 2η έκδ. 
210 |a [χ.τ.]  |c [χ.ό.]  |d c.1995 
215 |a 120 σ.(κινητές)  |d 28 εκ. 
606 0 |a Μάρκετινγκ  |x Σχεδιασμός 
676 |a 658.802 
700 1 |a Νίκολης  |b Δημήτρης Η. 
709 |a [χ.ό.] 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. - Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 19990204  |h 658.802 ΝΙΚ  |p 000008440  |q 000008440  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 011145 
970 |a ΚΩΣΤΑΡΑΚΟΥ  |b ΑΘΗΝΑ  |z 1998-11-3 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545242314833921
author Νίκολης Δημήτρης Η.
author_facet Νίκολης Δημήτρης Η.
author_role
author_sort Νίκολης Δημήτρης Η.
author_variant ν δ η νδη
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.802
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.802
dewey-search 658.802
dewey-sort 3658.802
dewey-tens 650
edition 2η έκδ.
format Book
fullrecord {"leader":"00883nam a2200217 i 4500","fields":[{"001":"1/4530"},{"035":{"subfields":[{"l":"10004851"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"19981203d1995 0grey0105 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03b1 6 \u03b2\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03b7\u03bd \u03b4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03c5\u03c1\u03b3\u03af\u03b1 \u03b5\u03bd\u03cc\u03c2 \u03c0\u03bb\u03ae\u03c1\u03bf\u03c5\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b1\u03c0\u03bf\u03c4\u03b5\u03bb\u03b5\u03c3\u03bc\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03bf\u03cd Marketing plan"},{"f":"\u0394\u03b7\u03bc\u03ae\u03c4\u03c1\u03b7\u03c2 \u0397. \u039d\u03af\u03ba\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"205":{"subfields":[{"a":"2\u03b7 \u03ad\u03ba\u03b4."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"[\u03c7.\u03c4.]"},{"c":"[\u03c7.\u03cc.]"},{"d":"c.1995"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"120 \u03c3.(\u03ba\u03b9\u03bd\u03b7\u03c4\u03ad\u03c2)"},{"d":"28 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"x":"\u03a3\u03c7\u03b5\u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.802"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u039d\u03af\u03ba\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2"},{"b":"\u0394\u03b7\u03bc\u03ae\u03c4\u03c1\u03b7\u03c2 \u0397."}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"[\u03c7.\u03cc.]"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. - \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"19990204"},{"h":"658.802 \u039d\u0399\u039a"},{"p":"000008440"},{"q":"000008440"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"011145"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"970":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03a9\u03a3\u03a4\u0391\u03a1\u0391\u039a\u039f\u03a5"},{"b":"\u0391\u0398\u0397\u039d\u0391"},{"z":"1998-11-3"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/4530
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
language Greek
physical 120 σ.(κινητές) 28 εκ.
publishDate 1995
publisher [χ.ό.]
record_format marc
spelling 19981203d1995 0grey0105 ga
gre
Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan Δημήτρης Η. Νίκολης
2η έκδ.
[χ.τ.] [χ.ό.] c.1995
120 σ.(κινητές) 28 εκ.
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
658.802
Νίκολης Δημήτρης Η.
[χ.ό.]
GR ΠΑ.Δ.Α. - Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 19990204 658.802 ΝΙΚ 000008440 000008440 BK 23 1
spellingShingle Νίκολης Δημήτρης Η.
Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
title Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan
title_auth Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan
title_full Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan Δημήτρης Η. Νίκολης
title_fullStr Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan Δημήτρης Η. Νίκολης
title_full_unstemmed Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan Δημήτρης Η. Νίκολης
title_short Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan
topic Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
topic_facet Μάρκετινγκ Σχεδιασμός