Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Νίκολης Δημήτρης Η. (1995). Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan (2η έκδ.). [χ.ό.].

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Νίκολης Δημήτρης Η. Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing Plan. 2η έκδ. [χ.ό.], 1995.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Νίκολης Δημήτρης Η. Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing Plan. 2η έκδ. [χ.ό.], 1995.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.