Νίκολης Δημήτρης Η. (1995). Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing plan (2η έκδ.). [χ.ό.].
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Νίκολης Δημήτρης Η. Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing Plan. 2η έκδ. [χ.ό.], 1995.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Νίκολης Δημήτρης Η. Τα 6 βήματα για την δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού Marketing Plan. 2η έκδ. [χ.ό.], 1995.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.