E-marketing Πληροφοριακά συστήματα - Νέες τεχνολογίες στο μάρκετινγκ
Κύριος συγγραφέας: | Βλαχοπούλου Μάρω |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Rosili
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
E-Marketing Διαδικτυακό μάρκετινγκ
ανά: Βλαχοπούλου Μάρω
Έκδοση: (2003) -
E-business and e-commerce management strategy, implementation and practice
ανά: Chaffey Dave 1963-
Έκδοση: (2004) -
E-business with Net.Commerce
ανά: Shurety Samantha
Έκδοση: (1999) -
Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
ανά: Ρέστας Νικόλαος, κ.ά.
Έκδοση: (2010) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο νέο περιβάλλον, νέα εργαλεία, νέοι ηγέτες
ανά: Πασχόπουλος Αρσένης, κ.ά.
Έκδοση: (2000)