The new rules of marketing & PR how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly
Κύριος συγγραφέας: | Scott David Meerman (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Wiley, J.
|
Έκδοση: | 5th ed. |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
This is PR the realities of public relations
ανά: Newsom Doug, κ.ά.
Έκδοση: (1985) -
Marketing communications
ανά: Blythe Jim
Έκδοση: (2000) -
Promotional strategy Managing the marketing communications process
ανά: Engel James F., κ.ά.
Έκδοση: (1994) -
Αποτελεσματική διαφήμιση πώς σχεδιάζονται και υλοποιούνται ολοκληρωμένες επικοινωνιακές καμπάνιες
ανά: Arens William F.
Έκδοση: (2015) -
Το επικοινωνιακό marketing
ανά: Μήλιος Ανδρέας Χ.
Έκδοση: (1995)