Marketing 3.0 από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Kotler Philip (Συγγραφέας), Kartajaya Hermawan 1947- (Συγγραφέας), Setiawan Iwan (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Κέρκυρα
Έκδοση:2η έκδ.

MARC

LEADER 00000nam a2200000 4500
001 1/18406
005 20220607151804.0
010 |a 978-960-9490-03-0 
100 |a 20220606d2010####m y0grey0103 ga 
101 |a gre 
200 1 |a Marketing 3.0  |e από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο  |f Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan 
205 |a 2η έκδ. 
210 |a Αθήνα  |c Κέρκυρα  |d c2011 
215 |a xv, 211 σ.  |c εικ., πίν.  |d 23 εκ. 
300 |a Χορηγοί της έκδοσης είναι η εταιρεία Coca-Cola Τρία Έψιλον Α.Ε. και η τράπεζα EUROBANK EFG 
320 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
454 1 |t Marketing 3.0 from products to customers to the human spirit 
606 0 |a Marketing 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Kotler  |b Philip  |4 070 
701 1 |a Kartajaya  |b Hermawan  |f 1947-  |4 070 
701 1 |a Setiawan  |b Iwan  |4 070 
709 |a Κέρκυρα 
801 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |c 20220606  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20220606  |h 658.8 KOT  |p 000045569  |q 000045569  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 044501 
960 |a ΙΟΥΝΙΟΣ 2022 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545240139038721
author Kotler Philip
Kartajaya Hermawan 1947-
Setiawan Iwan
author_facet Kotler Philip
Kartajaya Hermawan 1947-
Setiawan Iwan
author_role 070
070
070
author_sort Kotler Philip
author_variant k p kp
k h kh
s i si
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
edition 2η έκδ.
format Book
fullrecord {"leader":"01349nam a2200313 4500","fields":[{"001":"1/18406"},{"005":"20220607151804.0"},{"010":{"subfields":[{"a":"978-960-9490-03-0"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20220606d2010####m y0grey0103 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Marketing 3.0"},{"e":"\u03b1\u03c0\u03cc \u03c4\u03bf \u03c0\u03c1\u03bf\u03ca\u03cc\u03bd \u03c3\u03c4\u03bf\u03bd \u03c0\u03b5\u03bb\u03ac\u03c4\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b1\u03c0\u03cc \u03b1\u03c5\u03c4\u03cc\u03bd \u03c3\u03c4\u03bf\u03bd \u03ac\u03bd\u03b8\u03c1\u03c9\u03c0\u03bf"},{"f":"Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"205":{"subfields":[{"a":"2\u03b7 \u03ad\u03ba\u03b4."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"\u039a\u03ad\u03c1\u03ba\u03c5\u03c1\u03b1"},{"d":"c2011"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"xv, 211 \u03c3."},{"c":"\u03b5\u03b9\u03ba., \u03c0\u03af\u03bd."},{"d":"23 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"\u03a7\u03bf\u03c1\u03b7\u03b3\u03bf\u03af \u03c4\u03b7\u03c2 \u03ad\u03ba\u03b4\u03bf\u03c3\u03b7\u03c2 \u03b5\u03af\u03bd\u03b1\u03b9 \u03b7 \u03b5\u03c4\u03b1\u03b9\u03c1\u03b5\u03af\u03b1 Coca-Cola \u03a4\u03c1\u03af\u03b1 \u0388\u03c8\u03b9\u03bb\u03bf\u03bd \u0391.\u0395. \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b7 \u03c4\u03c1\u03ac\u03c0\u03b5\u03b6\u03b1 EUROBANK EFG"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03bb\u03b1\u03bc\u03b2\u03ac\u03bd\u03b5\u03b9 \u03b2\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03c5\u03c1\u03b5\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"454":{"subfields":[{"t":"Marketing 3.0 from products to customers to the human spirit"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"606":{"subfields":[{"a":"Marketing"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"Kotler"},{"b":"Philip"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"Kartajaya"},{"b":"Hermawan"},{"f":"1947-"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"Setiawan"},{"b":"Iwan"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03ad\u03c1\u03ba\u03c5\u03c1\u03b1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"c":"20220606"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20220606"},{"h":"658.8 KOT"},{"p":"000045569"},{"q":"000045569"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"044501"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u0399\u039f\u03a5\u039d\u0399\u039f\u03a3 2022"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/18406
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
isbn 978-960-9490-03-0
language Greek
marc_error Typo : Erroneous character found at end of leader [ 450 ]; changing them to the standard "4500" --- [ n/a : n/a ]
physical xv, 211 σ. εικ., πίν. 23 εκ.
publishDate 2011
publisher Κέρκυρα
record_format marc
spelling 20220606d2010####m y0grey0103 ga
gre
Marketing 3.0 από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
2η έκδ.
Αθήνα Κέρκυρα c2011
xv, 211 σ. εικ., πίν. 23 εκ.
Χορηγοί της έκδοσης είναι η εταιρεία Coca-Cola Τρία Έψιλον Α.Ε. και η τράπεζα EUROBANK EFG
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο
Marketing 3.0 from products to customers to the human spirit
Marketing
Μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Kotler Philip 070
Kartajaya Hermawan 1947- 070
Setiawan Iwan 070
Κέρκυρα
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 20220606 AACR2
INST LIBRARY 20220606 658.8 KOT 000045569 000045569 BK 23 1
spellingShingle Kotler Philip
Kartajaya Hermawan 1947-
Setiawan Iwan
Marketing 3.0 από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο
Marketing
Μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Marketing 3.0 από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο
title_auth Marketing 3.0 από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο
title_full Marketing 3.0 από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
title_fullStr Marketing 3.0 από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
title_full_unstemmed Marketing 3.0 από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
title_short Marketing 3.0
title_sub από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο
topic Marketing
Μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Marketing
Μάρκετινγκ