Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, & Setiawan Iwan. (2011). Marketing 3.0: από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο (2η έκδ.). Κέρκυρα.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, και Setiawan Iwan. Marketing 3.0: από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο. 2η έκδ. Κέρκυρα, 2011.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Kotler Philip, et al. Marketing 3.0: από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο. 2η έκδ. Κέρκυρα, 2011.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.