Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, & Setiawan Iwan. (2011). Marketing 3.0: από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο (2η έκδ.). Κέρκυρα.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, και Setiawan Iwan. Marketing 3.0: από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο. 2η έκδ. Κέρκυρα, 2011.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Kotler Philip, et al. Marketing 3.0: από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο. 2η έκδ. Κέρκυρα, 2011.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.