Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Ζαΐρης Αντώνης Γ. (2021). Διοίκηση επιχειρησιακής επικοινωνίας και μάρκετινγκ: η σύγχρονη θεώρηση. Κριτική.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Ζαΐρης Αντώνης Γ. Διοίκηση επιχειρησιακής επικοινωνίας και μάρκετινγκ: η σύγχρονη θεώρηση. Κριτική, 2021.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Ζαΐρης Αντώνης Γ. Διοίκηση επιχειρησιακής επικοινωνίας και μάρκετινγκ: η σύγχρονη θεώρηση. Κριτική, 2021.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.