Ζαΐρης Αντώνης Γ. (2021). Διοίκηση επιχειρησιακής επικοινωνίας και μάρκετινγκ: η σύγχρονη θεώρηση. Κριτική.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Ζαΐρης Αντώνης Γ. Διοίκηση επιχειρησιακής επικοινωνίας και μάρκετινγκ: η σύγχρονη θεώρηση. Κριτική, 2021.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Ζαΐρης Αντώνης Γ. Διοίκηση επιχειρησιακής επικοινωνίας και μάρκετινγκ: η σύγχρονη θεώρηση. Κριτική, 2021.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.