Ψηφιακό μάρκετινγκ από τη θεωρία στην πράξη
Κύριος συγγραφέας: | Βλαχοπούλου Μάρω (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Rosili
|
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μάρκετινγκ και διαφήμιση μέσω της Google το πρώτο επίσημο ελληνικό βιβλίο για τα Google AdWords
Έκδοση: (2009) -
Μάρκετινγκ περιλαμβάνει και digital μάρκετινγκ η ελληνική πρακτική προσέγγιση
ανά: Τζωρτζάκης Κώστας Μ., κ.ά.
Έκδοση: (2020) -
eλεκτρονικό επιχειρείν & μάρκετινγκ καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον
ανά: Βλαχοπούλου Μάρω, κ.ά.
Έκδοση: (2014) -
Διοίκηση επιχειρησιακής επικοινωνίας και μάρκετινγκ η σύγχρονη θεώρηση ψηφιακό μάρκετινγκ
ανά: Ζαΐρης Αντώνης Γ. 1961-
Έκδοση: (2021) -
Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
ανά: Κάβουρα Ανδρονίκη
Έκδοση: (2021)