Perreault William D., Cannon Joseph P., McCarthy Edmund Jerome, Παπαβασιλείου Νικόλαος, & Ψιμούλη Μαρία. (2012). Βασικές αρχές μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση. Broken Hill.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Perreault William D., Cannon Joseph P., McCarthy Edmund Jerome, Παπαβασιλείου Νικόλαος, και Ψιμούλη Μαρία. Βασικές αρχές μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση. Broken Hill, 2012.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Perreault William D., et al. Βασικές αρχές μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση. Broken Hill, 2012.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.