Βλάχβεη Ασπασία Χ. (2019). Μάρκετινγκ: αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις & νέα δεδομένα (2η έκδ.). Μπένου, Ε.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Βλάχβεη Ασπασία Χ. Μάρκετινγκ: αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις & νέα δεδομένα. 2η έκδ. Μπένου, Ε, 2019.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Βλάχβεη Ασπασία Χ. Μάρκετινγκ: αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις & νέα δεδομένα. 2η έκδ. Μπένου, Ε, 2019.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.