Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης
Κύριος συγγραφέας: | Ανδρούσου Αλεξάνδρα (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Αυγητίδου Σοφία (Επιμελητής Έκδοσης), Τζεκάκη Μαριάννα (Επιμελητής Έκδοσης), Τσάφος Βασίλης (Επιμελητής Έκδοσης) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Gutenberg
|
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Οι σχολικοί σύμβουλοι μιλούν για τον ρόλο, το έργο τους και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
ανά: Καραμητόπουλος Θεόδωρος Γ.
Έκδοση: (2016) -
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση με έμφαση στην προσχολική
ανά: Ντολιοπούλου 'Ελση, κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
Διδακτική και αξιολόγηση
ανά: Ζαβλανός Μύρων Μ.
Έκδοση: (2003) -
Σχολεία που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα πως μπορεί να γίνει πραγματικότητα για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς
ανά: Henderson Nan, κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
Εμπειρική διερεύνηση της σχέσης διδασκαλίας-μάθησης στα προγράμματα σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων στην Ελλάδα An empirical exploration of the teaching-learning relationship in business administration education programs in Greece
ανά: Συριόπουλος Κ., κ.ά.
Έκδοση: (2006)