Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | , , |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Gutenberg
|
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1/17200 | ||
005 | 20190926101520.0 | ||
010 | |a 978-960-01-1796-7 | ||
100 | |a 20190924d2016####m y0grey0103 ga | ||
101 | |a gre | ||
200 | 1 | |a Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται |e προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης |f συμμετέχουν Αλεξάνδρα Ανδρούσου... [κ.ά.] |g επιμέλεια Σοφία Αυγητίδου, Μαριάννα Τζεκάκη, Βασίλης Τσάφος | |
210 | |a Αθήνα |c Gutenberg |d c2016 | ||
215 | |a 4 βιβλία σε ντοσιέ |c εικ., πίν., σχ. |d 28 εκ. | ||
300 | |a Συλλογικό έργο το οποίο περιέχεται σε ντοσιέ και αποτελείται από 3 τόμους και μία εισαγωγή | ||
320 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία | ||
327 | |a Εισαγωγή -- τ.1. Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας -- τ.2. Διερεύνηση και κατανόηση των παραμέτρων της εκπαιδευτικής διαδικασίας -- τ.3. Σχεδιασμός και αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας | ||
606 | 0 | |a Εκπαιδευτικοί | |
606 | 0 | |a Διδασκαλία | |
606 | 0 | |a Εκπαιδευτική αξιολόγηση | |
615 | |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ||
676 | |a 370.71 | ||
701 | 1 | |a Ανδρούσου |b Αλεξάνδρα |4 070 | |
702 | 1 | |a Αυγητίδου |b Σοφία |4 340 | |
702 | 1 | |a Τζεκάκη |b Μαριάννα |4 340 | |
702 | 1 | |a Τσάφος |b Βασίλης |4 340 | |
709 | |a Gutenberg | ||
801 | |a GR |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 |c 20190924 |g AACR2 | ||
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20190924 |h 370.71 ΥΠΟ |p 000041840 |q 000041840 |t BK |y 23 |z 1 | ||
909 | |b 040433 | ||
960 | |a ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019 |
Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης
_version_ | 1780545238962536450 |
---|---|
author | Ανδρούσου Αλεξάνδρα |
author2 | Αυγητίδου Σοφία Τζεκάκη Μαριάννα Τσάφος Βασίλης |
author2_role | 340 340 340 |
author2_variant | α σ ασ τ μ τμ τ β τβ |
author_facet | Ανδρούσου Αλεξάνδρα Αυγητίδου Σοφία Τζεκάκη Μαριάννα Τσάφος Βασίλης |
author_role | 070 |
author_sort | Ανδρούσου Αλεξάνδρα |
author_variant | α α αα |
building | Campus Library II |
collection | LIB2 Catalog |
contents | Εισαγωγή -- τ.1. Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας -- τ.2. Διερεύνηση και κατανόηση των παραμέτρων της εκπαιδευτικής διαδικασίας -- τ.3. Σχεδιασμός και αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας |
dewey-full | 370.71 |
dewey-hundreds | 300 |
dewey-ones | 370 |
dewey-raw | 370.71 |
dewey-search | 370.71 |
dewey-sort | 3370.71 |
dewey-tens | 370 |
format | Book |
fullrecord | {"leader":"02082nam a2200325 4500","fields":[{"001":"1/17200"},{"005":"20190926101520.0"},{"010":{"subfields":[{"a":"978-960-01-1796-7"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20190924d2016####m y0grey0103 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u039f\u03b9 \u03c5\u03c0\u03bf\u03c8\u03ae\u03c6\u03b9\u03bf\u03b9 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03bf\u03af \u03c0\u03b1\u03c1\u03b1\u03c4\u03b7\u03c1\u03bf\u03cd\u03bd, \u03c0\u03b1\u03c1\u03b5\u03bc\u03b2\u03b1\u03af\u03bd\u03bf\u03c5\u03bd \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b1\u03bd\u03b1\u03c3\u03c4\u03bf\u03c7\u03ac\u03b6\u03bf\u03bd\u03c4\u03b1\u03b9"},{"e":"\u03c0\u03c1\u03bf\u03c4\u03ac\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c5\u03c0\u03bf\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03be\u03b7\u03c2 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c0\u03c1\u03b1\u03ba\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5\u03c2 \u03ac\u03c3\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2"},{"f":"\u03c3\u03c5\u03bc\u03bc\u03b5\u03c4\u03ad\u03c7\u03bf\u03c5\u03bd \u0391\u03bb\u03b5\u03be\u03ac\u03bd\u03b4\u03c1\u03b1 \u0391\u03bd\u03b4\u03c1\u03bf\u03cd\u03c3\u03bf\u03c5... [\u03ba.\u03ac.]"},{"g":"\u03b5\u03c0\u03b9\u03bc\u03ad\u03bb\u03b5\u03b9\u03b1 \u03a3\u03bf\u03c6\u03af\u03b1 \u0391\u03c5\u03b3\u03b7\u03c4\u03af\u03b4\u03bf\u03c5, \u039c\u03b1\u03c1\u03b9\u03ac\u03bd\u03bd\u03b1 \u03a4\u03b6\u03b5\u03ba\u03ac\u03ba\u03b7, \u0392\u03b1\u03c3\u03af\u03bb\u03b7\u03c2 \u03a4\u03c3\u03ac\u03c6\u03bf\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"Gutenberg"},{"d":"c2016"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"4 \u03b2\u03b9\u03b2\u03bb\u03af\u03b1 \u03c3\u03b5 \u03bd\u03c4\u03bf\u03c3\u03b9\u03ad"},{"c":"\u03b5\u03b9\u03ba., \u03c0\u03af\u03bd., \u03c3\u03c7."},{"d":"28 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c5\u03bb\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03cc \u03ad\u03c1\u03b3\u03bf \u03c4\u03bf \u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03bf \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03ad\u03c7\u03b5\u03c4\u03b1\u03b9 \u03c3\u03b5 \u03bd\u03c4\u03bf\u03c3\u03b9\u03ad \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b1\u03c0\u03bf\u03c4\u03b5\u03bb\u03b5\u03af\u03c4\u03b1\u03b9 \u03b1\u03c0\u03cc 3 \u03c4\u03cc\u03bc\u03bf\u03c5\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03bc\u03af\u03b1 \u03b5\u03b9\u03c3\u03b1\u03b3\u03c9\u03b3\u03ae"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03bb\u03b1\u03bc\u03b2\u03ac\u03bd\u03b5\u03b9 \u03b2\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"327":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03b9\u03c3\u03b1\u03b3\u03c9\u03b3\u03ae -- \u03c4.1. \u039f \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c9\u03c2 \u03c3\u03c4\u03bf\u03c7\u03b1\u03b6\u03cc\u03bc\u03b5\u03bd\u03bf\u03c2 \u03b5\u03c0\u03b1\u03b3\u03b3\u03b5\u03bb\u03bc\u03b1\u03c4\u03af\u03b1\u03c2 -- \u03c4.2. \u0394\u03b9\u03b5\u03c1\u03b5\u03cd\u03bd\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03cc\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c0\u03b1\u03c1\u03b1\u03bc\u03ad\u03c4\u03c1\u03c9\u03bd \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b4\u03b9\u03b1\u03b4\u03b9\u03ba\u03b1\u03c3\u03af\u03b1\u03c2 -- \u03c4.3. \u03a3\u03c7\u03b5\u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b1\u03be\u03b9\u03bf\u03bb\u03cc\u03b3\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b5\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b4\u03b9\u03b1\u03b4\u03b9\u03ba\u03b1\u03c3\u03af\u03b1\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03bf\u03af"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b4\u03b1\u03c3\u03ba\u03b1\u03bb\u03af\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03be\u03b9\u03bf\u03bb\u03cc\u03b3\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u0395\u039a\u03a0\u0391\u0399\u0394\u0395\u03a5\u03a3\u0397"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"370.71"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03bd\u03b4\u03c1\u03bf\u03cd\u03c3\u03bf\u03c5"},{"b":"\u0391\u03bb\u03b5\u03be\u03ac\u03bd\u03b4\u03c1\u03b1"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"702":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03c5\u03b3\u03b7\u03c4\u03af\u03b4\u03bf\u03c5"},{"b":"\u03a3\u03bf\u03c6\u03af\u03b1"},{"4":"340"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"702":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03b6\u03b5\u03ba\u03ac\u03ba\u03b7"},{"b":"\u039c\u03b1\u03c1\u03b9\u03ac\u03bd\u03bd\u03b1"},{"4":"340"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"702":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03c3\u03ac\u03c6\u03bf\u03c2"},{"b":"\u0392\u03b1\u03c3\u03af\u03bb\u03b7\u03c2"},{"4":"340"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"Gutenberg"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"c":"20190924"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20190924"},{"h":"370.71 \u03a5\u03a0\u039f"},{"p":"000041840"},{"q":"000041840"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"040433"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u0395\u03a0\u03a4\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2019"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
|
id | lib2_1/17200 |
illustrated | Illustrated |
institution | University of West Attica |
isbn | 978-960-01-1796-7 |
language | Greek |
marc_error | Typo : Erroneous character found at end of leader [ 450 ]; changing them to the standard "4500" --- [ n/a : n/a ] |
physical | 4 βιβλία σε ντοσιέ εικ., πίν., σχ. 28 εκ. |
publishDate | 2016 |
publisher | Gutenberg |
record_format | marc |
spelling | 20190924d2016####m y0grey0103 ga gre Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης συμμετέχουν Αλεξάνδρα Ανδρούσου... [κ.ά.] επιμέλεια Σοφία Αυγητίδου, Μαριάννα Τζεκάκη, Βασίλης Τσάφος Αθήνα Gutenberg c2016 4 βιβλία σε ντοσιέ εικ., πίν., σχ. 28 εκ. Συλλογικό έργο το οποίο περιέχεται σε ντοσιέ και αποτελείται από 3 τόμους και μία εισαγωγή Περιλαμβάνει βιβλιογραφία Εισαγωγή -- τ.1. Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας -- τ.2. Διερεύνηση και κατανόηση των παραμέτρων της εκπαιδευτικής διαδικασίας -- τ.3. Σχεδιασμός και αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας Εκπαιδευτικοί Διδασκαλία Εκπαιδευτική αξιολόγηση ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 370.71 Ανδρούσου Αλεξάνδρα 070 Αυγητίδου Σοφία 340 Τζεκάκη Μαριάννα 340 Τσάφος Βασίλης 340 Gutenberg GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 20190924 AACR2 INST LIBRARY 20190924 370.71 ΥΠΟ 000041840 000041840 BK 23 1 |
spellingShingle | Ανδρούσου Αλεξάνδρα Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης Εισαγωγή -- τ.1. Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας -- τ.2. Διερεύνηση και κατανόηση των παραμέτρων της εκπαιδευτικής διαδικασίας -- τ.3. Σχεδιασμός και αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας Εκπαιδευτικοί Διδασκαλία Εκπαιδευτική αξιολόγηση ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
title | Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης |
title_auth | Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης |
title_full | Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης συμμετέχουν Αλεξάνδρα Ανδρούσου... [κ.ά.] επιμέλεια Σοφία Αυγητίδου, Μαριάννα Τζεκάκη, Βασίλης Τσάφος |
title_fullStr | Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης συμμετέχουν Αλεξάνδρα Ανδρούσου... [κ.ά.] επιμέλεια Σοφία Αυγητίδου, Μαριάννα Τζεκάκη, Βασίλης Τσάφος |
title_full_unstemmed | Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης συμμετέχουν Αλεξάνδρα Ανδρούσου... [κ.ά.] επιμέλεια Σοφία Αυγητίδου, Μαριάννα Τζεκάκη, Βασίλης Τσάφος |
title_short | Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται |
title_sub | προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης |
topic | Εκπαιδευτικοί Διδασκαλία Εκπαιδευτική αξιολόγηση ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
topic_facet | Εκπαιδευτικοί Διδασκαλία Εκπαιδευτική αξιολόγηση |