Μπάλτας Γεώργιος Α. & Ρεπούσης Παναγιώτης. (2018). Επιχειρησιακή αναλυτική και ποσοτικά υποδείγματα μάρκετινγκ και διαδικτύου (2η έκδ.). Rosili.
Chicago Style (17th ed.) CitationΜπάλτας Γεώργιος Α. and Ρεπούσης Παναγιώτης. Επιχειρησιακή αναλυτική και ποσοτικά υποδείγματα μάρκετινγκ και διαδικτύου. 2η έκδ. Rosili, 2018.
MLA (8th ed.) CitationΜπάλτας Γεώργιος Α. and Ρεπούσης Παναγιώτης. Επιχειρησιακή αναλυτική και ποσοτικά υποδείγματα μάρκετινγκ και διαδικτύου. 2η έκδ. Rosili, 2018.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.