MARC
LEADER | 00000nam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1/17138 | ||
005 | 20190910104833.0 | ||
010 | |a 960-01-0901-X | ||
100 | |a 20190910d2001####m y0grey0103 ga | ||
101 | |a gre | ||
200 | 1 | |a Η οικογένεια και το σχολείο |e μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα |f Emilia Dowling & Elsie Osborne επιμέλεια |g μετάφραση Ιωάννα Μπίμπου-Νάκου |g επιμέλεια Στέλλα Βοσνιάδου | |
210 | |a Αθήνα |c Gutenberg |d 2001 | ||
215 | |a 423 σ. |d 21 εκ. | ||
225 | 2 | |a Ψυχολογία |v 19 | |
320 | |a Βιβλιογραφία: σ.399-411 | ||
320 | |a Περιέχει ευρετήριο | ||
410 | 1 | |t Ψυχολογία |f Gutenberg |v 19 | |
454 | 1 | |t The family and the school: a joint systems approach to problems with children | |
606 | 0 | |a Παιδαγωγική ψυχολογία | |
606 | 0 | |a Προβληματικά παιδιά |x Εκπαίδευση | |
606 | 0 | |a Οικογένεια και σχολείο | |
606 | 0 | |a Ψυχοθεραπεία, Οικογενειακή | |
615 | |a ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ | ||
676 | |a 362.208 3 | ||
702 | 1 | |a Dowling |b Emilia |f 1941- |4 340 | |
702 | 1 | |a Osborne |b Elsie |4 340 | |
702 | 1 | |a Μπίμπου-Νάκα |b Ιωάννα |4 730 | |
702 | 1 | |a Βοσνιάδου |b Στέλλα |f 1946- |4 340 | |
709 | |a Gutenberg | ||
801 | |a GR |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 |c 20190910 |g AACR2 | ||
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20190910 |h 362.208 3 ΟΙΚ |p 000041174 |q 000041174 |t BK |y 23 |z 1 | ||
909 | |b 040951 | ||
960 | |a ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019 |
Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης
_version_ | 1780545238890184705 |
---|---|
author2 | Dowling Emilia 1941- Osborne Elsie Μπίμπου-Νάκα Ιωάννα Βοσνιάδου Στέλλα 1946- |
author2_role | 340 340 730 340 |
author2_variant | d e de o e oe μ ν ι μνι β σ βσ |
author_facet | Dowling Emilia 1941- Osborne Elsie Μπίμπου-Νάκα Ιωάννα Βοσνιάδου Στέλλα 1946- |
building | Campus Library II |
collection | LIB2 Catalog |
dewey-full | 362.2083 |
dewey-hundreds | 300 |
dewey-ones | 362 |
dewey-raw | 362.208 3 |
dewey-search | 362.208 3 |
dewey-sort | 3362.208 13 |
dewey-tens | 360 |
format | Book |
fullrecord | {"leader":"01743nam a2200361 4500","fields":[{"001":"1/17138"},{"005":"20190910104833.0"},{"010":{"subfields":[{"a":"960-01-0901-X"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20190910d2001####m y0grey0103 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u0397 \u03bf\u03b9\u03ba\u03bf\u03b3\u03ad\u03bd\u03b5\u03b9\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c4\u03bf \u03c3\u03c7\u03bf\u03bb\u03b5\u03af\u03bf"},{"e":"\u03bc\u03b9\u03b1 \u03c3\u03c5\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03ba\u03ae \u03c0\u03c1\u03bf\u03c3\u03ad\u03b3\u03b3\u03b9\u03c3\u03b7 \u03b1\u03c0\u03cc \u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03bf\u03cd \u03c3\u03b5 \u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b9\u03ac \u03bc\u03b5 \u03c0\u03c1\u03bf\u03b2\u03bb\u03ae\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1"},{"f":"Emilia Dowling & Elsie Osborne \u03b5\u03c0\u03b9\u03bc\u03ad\u03bb\u03b5\u03b9\u03b1"},{"g":"\u03bc\u03b5\u03c4\u03ac\u03c6\u03c1\u03b1\u03c3\u03b7 \u0399\u03c9\u03ac\u03bd\u03bd\u03b1 \u039c\u03c0\u03af\u03bc\u03c0\u03bf\u03c5-\u039d\u03ac\u03ba\u03bf\u03c5"},{"g":"\u03b5\u03c0\u03b9\u03bc\u03ad\u03bb\u03b5\u03b9\u03b1 \u03a3\u03c4\u03ad\u03bb\u03bb\u03b1 \u0392\u03bf\u03c3\u03bd\u03b9\u03ac\u03b4\u03bf\u03c5"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"Gutenberg"},{"d":"2001"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"423 \u03c3."},{"d":"21 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u03a8\u03c5\u03c7\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b1"},{"v":"19"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1: \u03c3.399-411"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03ad\u03c7\u03b5\u03b9 \u03b5\u03c5\u03c1\u03b5\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u03a8\u03c5\u03c7\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b1"},{"f":"Gutenberg"},{"v":"19"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"454":{"subfields":[{"t":"The family and the school: a joint systems approach to problems with children"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b1\u03b3\u03c9\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae \u03c8\u03c5\u03c7\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03c1\u03bf\u03b2\u03bb\u03b7\u03bc\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03ac \u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b9\u03ac"},{"x":"\u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03af\u03b4\u03b5\u03c5\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03b3\u03ad\u03bd\u03b5\u03b9\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c3\u03c7\u03bf\u03bb\u03b5\u03af\u03bf"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a8\u03c5\u03c7\u03bf\u03b8\u03b5\u03c1\u03b1\u03c0\u03b5\u03af\u03b1, \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03b3\u03b5\u03bd\u03b5\u03b9\u03b1\u03ba\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039a\u039f\u0399\u039d\u03a9\u039d\u0399\u039a\u0391 \u03a0\u03a1\u039f\u0392\u039b\u0397\u039c\u0391\u03a4\u0391 \u039a\u0391\u0399 \u03a0\u03a1\u039f\u039d\u039f\u0399\u0391"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"362.208 3"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"702":{"subfields":[{"a":"Dowling"},{"b":"Emilia"},{"f":"1941-"},{"4":"340"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"702":{"subfields":[{"a":"Osborne"},{"b":"Elsie"},{"4":"340"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"702":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03c0\u03af\u03bc\u03c0\u03bf\u03c5-\u039d\u03ac\u03ba\u03b1"},{"b":"\u0399\u03c9\u03ac\u03bd\u03bd\u03b1"},{"4":"730"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"702":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03bf\u03c3\u03bd\u03b9\u03ac\u03b4\u03bf\u03c5"},{"b":"\u03a3\u03c4\u03ad\u03bb\u03bb\u03b1"},{"f":"1946-"},{"4":"340"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"Gutenberg"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"c":"20190910"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20190910"},{"h":"362.208 3 \u039f\u0399\u039a"},{"p":"000041174"},{"q":"000041174"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"040951"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u0395\u03a0\u03a4\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2019"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
|
id | lib2_1/17138 |
illustrated | Not Illustrated |
institution | University of West Attica |
isbn | 960-01-0901-X |
language | Greek |
marc_error | Typo : Erroneous character found at end of leader [ 450 ]; changing them to the standard "4500" --- [ n/a : n/a ] |
physical | 423 σ. 21 εκ. |
publishDate | 2001 |
publisher | Gutenberg |
record_format | marc |
series | Gutenberg |
series2 | Ψυχολογία |
spelling | 20190910d2001####m y0grey0103 ga gre Η οικογένεια και το σχολείο μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα Emilia Dowling & Elsie Osborne επιμέλεια μετάφραση Ιωάννα Μπίμπου-Νάκου επιμέλεια Στέλλα Βοσνιάδου Αθήνα Gutenberg 2001 423 σ. 21 εκ. Ψυχολογία 19 Βιβλιογραφία: σ.399-411 Περιέχει ευρετήριο Ψυχολογία Gutenberg 19 The family and the school: a joint systems approach to problems with children Παιδαγωγική ψυχολογία Προβληματικά παιδιά Εκπαίδευση Οικογένεια και σχολείο Ψυχοθεραπεία, Οικογενειακή ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ 362.208 3 Dowling Emilia 1941- 340 Osborne Elsie 340 Μπίμπου-Νάκα Ιωάννα 730 Βοσνιάδου Στέλλα 1946- 340 Gutenberg GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 20190910 AACR2 INST LIBRARY 20190910 362.208 3 ΟΙΚ 000041174 000041174 BK 23 1 |
spellingShingle | Η οικογένεια και το σχολείο μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα Gutenberg Παιδαγωγική ψυχολογία Προβληματικά παιδιά Εκπαίδευση Οικογένεια και σχολείο Ψυχοθεραπεία, Οικογενειακή ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ |
title | Η οικογένεια και το σχολείο μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα |
title_auth | Η οικογένεια και το σχολείο μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα |
title_full | Η οικογένεια και το σχολείο μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα Emilia Dowling & Elsie Osborne επιμέλεια μετάφραση Ιωάννα Μπίμπου-Νάκου επιμέλεια Στέλλα Βοσνιάδου |
title_fullStr | Η οικογένεια και το σχολείο μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα Emilia Dowling & Elsie Osborne επιμέλεια μετάφραση Ιωάννα Μπίμπου-Νάκου επιμέλεια Στέλλα Βοσνιάδου |
title_full_unstemmed | Η οικογένεια και το σχολείο μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα Emilia Dowling & Elsie Osborne επιμέλεια μετάφραση Ιωάννα Μπίμπου-Νάκου επιμέλεια Στέλλα Βοσνιάδου |
title_short | Η οικογένεια και το σχολείο |
title_sub | μια συστημική προσέγγιση από κοινού σε παιδιά με προβλήματα |
topic | Παιδαγωγική ψυχολογία Προβληματικά παιδιά Εκπαίδευση Οικογένεια και σχολείο Ψυχοθεραπεία, Οικογενειακή ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ |
topic_facet | Παιδαγωγική ψυχολογία Προβληματικά παιδιά Εκπαίδευση Οικογένεια και σχολείο Ψυχοθεραπεία, Οικογενειακή |