eλεκτρονικό επιχειρείν & μάρκετινγκ καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον
Κύριοι συγγραφείς: | Βλαχοπούλου Μάρω (Συγγραφέας), Δημητριάδης Σέργιος (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Rosili
|
Σειρά: | Rosili |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μάρκετινγκ περιλαμβάνει και digital μάρκετινγκ η ελληνική πρακτική προσέγγιση
ανά: Τζωρτζάκης Κώστας Μ., κ.ά.
Έκδοση: (2020) -
e-Επιχειρείν πλήρης οδηγός ανάλυσης τεχνικών και εμπορικών θεμάτων
ανά: Elsenpeter Robert C. 1970-, κ.ά.
Έκδοση: (2001) -
Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
ανά: Ρέστας Νικόλαος, κ.ά.
Έκδοση: (2010) -
Ψηφιακό μάρκετινγκ από τη θεωρία στην πράξη
ανά: Βλαχοπούλου Μάρω
Έκδοση: (2020) -
E-Marketing Διαδικτυακό μάρκετινγκ
ανά: Βλαχοπούλου Μάρω
Έκδοση: (2003)