Επικοινωνία και διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κύριος συγγραφέας: | Κάβουρα Ανδρονίκη (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Διόνικος
|
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
ανά: Κάβουρα Ανδρονίκη
Έκδοση: (2021) -
Πρόσωπο με πρόσωπο με τα μαζικά μέσα ενημέρωσης
ανά: Ρέππας Δημήτρης Π. 1952-
Έκδοση: (1999) -
Πολιτική οικονομία των ΜΜΕ Η αναδιάρθρωση της βιομηχανίας των Μέσων στην εποχή της πληροφοριακής επανάστασης
ανά: Λέανδρος Νίκος 1958-
Έκδοση: (2000) -
Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα πρόλογος του συγγραφέα για την ελληνική έκδοση
ανά: McQuail's Denis
Έκδοση: (2003) -
Διαφήμιση και επικοινωνία η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας
ανά: Leiss William 1939-
Έκδοση: (2008)