Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Fahy John, Jobber David, Τσαφαράκης Στέλιος, Μυλώνη Βαρβάρα, & Νικολάου Ηρώ. (2014). Αρχές μάρκετινγκ. Κριτική.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Fahy John, Jobber David, Τσαφαράκης Στέλιος, Μυλώνη Βαρβάρα, και Νικολάου Ηρώ. Αρχές μάρκετινγκ. Κριτική, 2014.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Fahy John, et al. Αρχές μάρκετινγκ. Κριτική, 2014.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.