Μάρκετινγκ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Βλάχβεη Ασπασία Χ. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Photounica

MARC

LEADER 00000nam a2200000 4500
001 1/16554
005 20190704103100.0
010 |a 978-618-81125-5-1 
100 |a 20190131d2017####m y0grey0103 ga 
101 |a gre 
200 1 |a Μάρκετινγκ  |e αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα  |f Ασπασία Χ. Βλάχβεη 
210 |a Αθήνα  |c Φωτογιούνικα  |d 2017 
215 |a 650 σ.  |c εικ., σχ.  |d 24 εκ. 
320 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Μάρκετινγκ  |x Σχεδιασμός 
606 0 |a Τμηματοποίηση αγοράς 
606 0 |a Διαχείριση προϊόντων 
606 0 |a Νέα προϊόντα 
606 0 |a Επικοινωνία στο μάρκετινγκ 
606 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Βλάχβεη  |b Ασπασία Χ.  |4 070 
709 |a Photounica 
801 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |c 20190131  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20190131  |h 658.8 ΒΛΑ  |p 000042615  |q 000042615  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 039524 
960 |a ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2019 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545238484385792
author Βλάχβεη Ασπασία Χ.
author_facet Βλάχβεη Ασπασία Χ.
author_role 070
author_sort Βλάχβεη Ασπασία Χ.
author_variant β α χ βαχ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"01299nam a2200313 4500","fields":[{"001":"1/16554"},{"005":"20190704103100.0"},{"010":{"subfields":[{"a":"978-618-81125-5-1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20190131d2017####m y0grey0103 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"e":"\u03b1\u03c1\u03c7\u03ad\u03c2, \u03c3\u03c4\u03c1\u03b1\u03c4\u03b7\u03b3\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2, \u03b5\u03be\u03b5\u03bb\u03af\u03be\u03b5\u03b9\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03bd\u03ad\u03b1 \u03b4\u03b5\u03b4\u03bf\u03bc\u03ad\u03bd\u03b1"},{"f":"\u0391\u03c3\u03c0\u03b1\u03c3\u03af\u03b1 \u03a7. \u0392\u03bb\u03ac\u03c7\u03b2\u03b5\u03b7"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"\u03a6\u03c9\u03c4\u03bf\u03b3\u03b9\u03bf\u03cd\u03bd\u03b9\u03ba\u03b1"},{"d":"2017"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"650 \u03c3."},{"c":"\u03b5\u03b9\u03ba., \u03c3\u03c7."},{"d":"24 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03bb\u03b1\u03bc\u03b2\u03ac\u03bd\u03b5\u03b9 \u03b2\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"x":"\u03a3\u03c7\u03b5\u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bc\u03b7\u03bc\u03b1\u03c4\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03b1\u03b3\u03bf\u03c1\u03ac\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b1\u03c7\u03b5\u03af\u03c1\u03b9\u03c3\u03b7 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ca\u03cc\u03bd\u03c4\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039d\u03ad\u03b1 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ca\u03cc\u03bd\u03c4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03af\u03b1 \u03c3\u03c4\u03bf \u03bc\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03bb\u03ac\u03c7\u03b2\u03b5\u03b7"},{"b":"\u0391\u03c3\u03c0\u03b1\u03c3\u03af\u03b1 \u03a7."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"Photounica"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"c":"20190131"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20190131"},{"h":"658.8 \u0392\u039b\u0391"},{"p":"000042615"},{"q":"000042615"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"039524"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u0399\u0391\u039d\u039f\u03a5\u0391\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2019"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/16554
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
isbn 978-618-81125-5-1
language Greek
marc_error Typo : Erroneous character found at end of leader [ 450 ]; changing them to the standard "4500" --- [ n/a : n/a ]
physical 650 σ. εικ., σχ. 24 εκ.
publishDate 2017
publisher Photounica
record_format marc
spelling 20190131d2017####m y0grey0103 ga
gre
Μάρκετινγκ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα Ασπασία Χ. Βλάχβεη
Αθήνα Φωτογιούνικα 2017
650 σ. εικ., σχ. 24 εκ.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία
Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
Τμηματοποίηση αγοράς
Διαχείριση προϊόντων
Νέα προϊόντα
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Βλάχβεη Ασπασία Χ. 070
Photounica
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 20190131 AACR2
INST LIBRARY 20190131 658.8 ΒΛΑ 000042615 000042615 BK 23 1
spellingShingle Βλάχβεη Ασπασία Χ.
Μάρκετινγκ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα
Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
Τμηματοποίηση αγοράς
Διαχείριση προϊόντων
Νέα προϊόντα
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Μάρκετινγκ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα
title_auth Μάρκετινγκ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα
title_full Μάρκετινγκ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα Ασπασία Χ. Βλάχβεη
title_fullStr Μάρκετινγκ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα Ασπασία Χ. Βλάχβεη
title_full_unstemmed Μάρκετινγκ αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα Ασπασία Χ. Βλάχβεη
title_short Μάρκετινγκ
title_sub αρχές, στρατηγικές, εξελίξεις και νέα δεδομένα
topic Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
Τμηματοποίηση αγοράς
Διαχείριση προϊόντων
Νέα προϊόντα
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
Τμηματοποίηση αγοράς
Διαχείριση προϊόντων
Νέα προϊόντα
Επικοινωνία στο μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά