Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση
Κύριοι συγγραφείς: | , , |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | , |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Τυπωθήτω
|
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1/16481 | ||
005 | 20190704110625.0 | ||
010 | |a 978-960-402-357-8 | ||
100 | |a 20181214d2009####m y0grey0103 ga | ||
101 | |a gre | ||
200 | 1 | |a Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα |e πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση |f Beth Doll - Steven Zucker - Katherine Brehm |g επιμέλεια Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου |g μετάφραση Ευαγγελία Θεοχαράκη | |
210 | |a Αθήνα |c Τυπωθήτω |d 2009 | ||
215 | |a 239 σ. |c πίν., σχ. |d 24 εκ. | ||
300 | |a Πέντε αντίτυπα είναι από τον ΕΥΔΟΞΟ | ||
320 | |a Βιβλιογραφία: σ.217-239 | ||
454 | 1 | |t Resilient classrooms: creating healthy environnments for learning | |
512 | 1 | |a Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα | |
606 | 0 | |a Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις | |
606 | 0 | |a Σχολική ψυχολογία | |
606 | 0 | |a Εκπαιδευτική συμβουλευτική | |
606 | 0 | |a Σχολικό περιβάλλον | |
606 | 0 | |a Ψυχική ανθεκτικότητα | |
615 | |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ||
676 | |a 371.46 | ||
700 | 1 | |a Doll |b Beth |4 070 | |
701 | 1 | |a Zucker |b Steven |4 070 | |
701 | 1 | |a Brehm |b Katherine |4 070 | |
702 | 1 | |a Χατζηχρήστου |b Χρυσή Γ. |4 340 | |
702 | 1 | |a Θεοχαράκη |b Ευαγγελία |4 730 | |
709 | |a Τυπωθήτω | ||
801 | |a GR |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 |c 20181214 |g AACR2 | ||
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20190704 |h 371.46 DOL |p 000041337 |q 000041337 |t BK |y 0 |z 6 | ||
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20190509 |h 371.46 DOL |p 000042108 |q 000042108 |t BK |y 0 |z 4 | ||
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20190509 |h 371.46 DOL |p 000042109 |q 000042109 |t BK |y 0 |z 5 | ||
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20190111 |h 371.46 DOL |p 000042762 |q 000042762 |t BK |y 0 |z 3 | ||
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20181214 |h 371.46 DOL |p 000042795 |q 000042795 |t BK |y 0 |z 2 | ||
852 | |a INST |b LIBRARY |e 20181214 |h 371.46 DOL |p 000042797 |q 000042797 |t BK |y 23 |z 1 | ||
909 | |b 039266 | ||
909 | |b 039269 (c.2) | ||
909 | |b 039298 (c.3) | ||
909 | |b 040032 (c.4) | ||
909 | |b 040033 (c.5) | ||
909 | |b 040793 (c.6) | ||
960 | |a ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2018 |
Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης
_version_ | 1780545238388965376 |
---|---|
author | Doll Beth Zucker Steven Brehm Katherine |
author2 | Χατζηχρήστου Χρυσή Γ. Θεοχαράκη Ευαγγελία |
author2_role | 340 730 |
author2_variant | χ χ γ χχγ θ ε θε |
author_facet | Doll Beth Zucker Steven Brehm Katherine Χατζηχρήστου Χρυσή Γ. Θεοχαράκη Ευαγγελία |
author_role | 070 070 070 |
author_sort | Doll Beth |
author_variant | d b db z s zs b k bk |
building | Campus Library II |
collection | LIB2 Catalog |
dewey-full | 371.46 |
dewey-hundreds | 300 |
dewey-ones | 371 |
dewey-raw | 371.46 |
dewey-search | 371.46 |
dewey-sort | 3371.46 |
dewey-tens | 370 |
format | Book |
fullrecord | {"leader":"02436nam a2200493 4500","fields":[{"001":"1/16481"},{"005":"20190704110625.0"},{"010":{"subfields":[{"a":"978-960-402-357-8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20181214d2009####m y0grey0103 ga"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"gre"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03ac\u03be\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c0\u03bf\u03c5 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ac\u03b3\u03bf\u03c5\u03bd \u03c4\u03b7\u03bd \u03c8\u03c5\u03c7\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03bd\u03b8\u03b5\u03ba\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1"},{"e":"\u03c0\u03c9\u03c2 \u03bd\u03b1 \u03b4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03c5\u03c1\u03b3\u03ae\u03c3\u03bf\u03c5\u03bc\u03b5 \u03b5\u03c5\u03bd\u03bf\u03ca\u03ba\u03cc \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd \u03b3\u03b9\u03b1 \u03bc\u03ac\u03b8\u03b7\u03c3\u03b7"},{"f":"Beth Doll - Steven Zucker - Katherine Brehm"},{"g":"\u03b5\u03c0\u03b9\u03bc\u03ad\u03bb\u03b5\u03b9\u03b1 \u03a7\u03c1\u03c5\u03c3\u03ae (\u03a3\u03af\u03c3\u03c3\u03c5) \u03a7\u03b1\u03c4\u03b6\u03b7\u03c7\u03c1\u03ae\u03c3\u03c4\u03bf\u03c5"},{"g":"\u03bc\u03b5\u03c4\u03ac\u03c6\u03c1\u03b1\u03c3\u03b7 \u0395\u03c5\u03b1\u03b3\u03b3\u03b5\u03bb\u03af\u03b1 \u0398\u03b5\u03bf\u03c7\u03b1\u03c1\u03ac\u03ba\u03b7"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b8\u03ae\u03bd\u03b1"},{"c":"\u03a4\u03c5\u03c0\u03c9\u03b8\u03ae\u03c4\u03c9"},{"d":"2009"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"239 \u03c3."},{"c":"\u03c0\u03af\u03bd., \u03c3\u03c7."},{"d":"24 \u03b5\u03ba."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03ad\u03bd\u03c4\u03b5 \u03b1\u03bd\u03c4\u03af\u03c4\u03c5\u03c0\u03b1 \u03b5\u03af\u03bd\u03b1\u03b9 \u03b1\u03c0\u03cc \u03c4\u03bf\u03bd \u0395\u03a5\u0394\u039f\u039e\u039f"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b3\u03c1\u03b1\u03c6\u03af\u03b1: \u03c3.217-239"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"454":{"subfields":[{"t":"Resilient classrooms: creating healthy environnments for learning"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"512":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c4\u03ac\u03be\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c0\u03bf\u03c5 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ac\u03b3\u03bf\u03c5\u03bd \u03c4\u03b7\u03bd \u03c8\u03c5\u03c7\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03bd\u03b8\u03b5\u03ba\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03bc\u03b5\u03c4\u03b1\u03c1\u03c1\u03c5\u03b8\u03bc\u03af\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03b9\u03ba\u03ae \u03c8\u03c5\u03c7\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03ba\u03c0\u03b1\u03b9\u03b4\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03b2\u03bf\u03c5\u03bb\u03b5\u03c5\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03b9\u03ba\u03cc \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a8\u03c5\u03c7\u03b9\u03ba\u03ae \u03b1\u03bd\u03b8\u03b5\u03ba\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u0395\u039a\u03a0\u0391\u0399\u0394\u0395\u03a5\u03a3\u0397"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"371.46"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"Doll"},{"b":"Beth"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"Zucker"},{"b":"Steven"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"Brehm"},{"b":"Katherine"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"702":{"subfields":[{"a":"\u03a7\u03b1\u03c4\u03b6\u03b7\u03c7\u03c1\u03ae\u03c3\u03c4\u03bf\u03c5"},{"b":"\u03a7\u03c1\u03c5\u03c3\u03ae \u0393."},{"4":"340"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"702":{"subfields":[{"a":"\u0398\u03b5\u03bf\u03c7\u03b1\u03c1\u03ac\u03ba\u03b7"},{"b":"\u0395\u03c5\u03b1\u03b3\u03b3\u03b5\u03bb\u03af\u03b1"},{"4":"730"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03c5\u03c0\u03c9\u03b8\u03ae\u03c4\u03c9"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"c":"20181214"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20190704"},{"h":"371.46 DOL"},{"p":"000041337"},{"q":"000041337"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"6"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20190509"},{"h":"371.46 DOL"},{"p":"000042108"},{"q":"000042108"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"4"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20190509"},{"h":"371.46 DOL"},{"p":"000042109"},{"q":"000042109"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"5"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20190111"},{"h":"371.46 DOL"},{"p":"000042762"},{"q":"000042762"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"3"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20181214"},{"h":"371.46 DOL"},{"p":"000042795"},{"q":"000042795"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20181214"},{"h":"371.46 DOL"},{"p":"000042797"},{"q":"000042797"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"039266"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"039269 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"039298 (c.3)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"040032 (c.4)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"040033 (c.5)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"040793 (c.6)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u0394\u0395\u039a\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2018"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
|
id | lib2_1/16481 |
illustrated | Not Illustrated |
institution | University of West Attica |
isbn | 978-960-402-357-8 |
language | Greek |
marc_error | Typo : Erroneous character found at end of leader [ 450 ]; changing them to the standard "4500" --- [ n/a : n/a ] |
physical | 239 σ. πίν., σχ. 24 εκ. |
publishDate | 2009 |
publisher | Τυπωθήτω |
record_format | marc |
spelling | 20181214d2009####m y0grey0103 ga gre Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση Beth Doll - Steven Zucker - Katherine Brehm επιμέλεια Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου μετάφραση Ευαγγελία Θεοχαράκη Αθήνα Τυπωθήτω 2009 239 σ. πίν., σχ. 24 εκ. Πέντε αντίτυπα είναι από τον ΕΥΔΟΞΟ Βιβλιογραφία: σ.217-239 Resilient classrooms: creating healthy environnments for learning Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις Σχολική ψυχολογία Εκπαιδευτική συμβουλευτική Σχολικό περιβάλλον Ψυχική ανθεκτικότητα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 371.46 Doll Beth 070 Zucker Steven 070 Brehm Katherine 070 Χατζηχρήστου Χρυσή Γ. 340 Θεοχαράκη Ευαγγελία 730 Τυπωθήτω GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 20181214 AACR2 INST LIBRARY 20190704 371.46 DOL 000041337 000041337 BK 0 6 INST LIBRARY 20190509 371.46 DOL 000042108 000042108 BK 0 4 INST LIBRARY 20190509 371.46 DOL 000042109 000042109 BK 0 5 INST LIBRARY 20190111 371.46 DOL 000042762 000042762 BK 0 3 INST LIBRARY 20181214 371.46 DOL 000042795 000042795 BK 0 2 INST LIBRARY 20181214 371.46 DOL 000042797 000042797 BK 23 1 |
spellingShingle | Doll Beth Zucker Steven Brehm Katherine Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις Σχολική ψυχολογία Εκπαιδευτική συμβουλευτική Σχολικό περιβάλλον Ψυχική ανθεκτικότητα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
title | Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση |
title_alt | Σχολικές τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα |
title_auth | Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση |
title_full | Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση Beth Doll - Steven Zucker - Katherine Brehm επιμέλεια Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου μετάφραση Ευαγγελία Θεοχαράκη |
title_fullStr | Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση Beth Doll - Steven Zucker - Katherine Brehm επιμέλεια Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου μετάφραση Ευαγγελία Θεοχαράκη |
title_full_unstemmed | Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση Beth Doll - Steven Zucker - Katherine Brehm επιμέλεια Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου μετάφραση Ευαγγελία Θεοχαράκη |
title_short | Τάξεις που προάγουν την ψυχική ανθεκτικότητα |
title_sub | πως να δημιουργήσουμε ευνοϊκό περιβάλλον για μάθηση |
topic | Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις Σχολική ψυχολογία Εκπαιδευτική συμβουλευτική Σχολικό περιβάλλον Ψυχική ανθεκτικότητα ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
topic_facet | Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις Σχολική ψυχολογία Εκπαιδευτική συμβουλευτική Σχολικό περιβάλλον Ψυχική ανθεκτικότητα |