Marketing research

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Chisnall Peter M.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: McGraw-Hill
Έκδοση:5th ed.

MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 1/15574
010 |a 0-07-709175-2 
035 |l 10009150 
100 |a 20000417d1997 0grey0105 ba 
101 0 |a eng 
200 1 |a Marketing research  |f Peter M. Chisnall 
205 |a 5th ed. 
210 |a London  |c McGraw-Hill  |d c1997 
215 |a xii, 437 p.  |c fig.  |d 25 cm. 
320 |a Includes bibliographical references and index 
606 0 |a Έρευνα αγοράς 
606 0 |a Μάρκετινγκ  |x Διοίκηση και οργάνωση  |x Στατιστικές μέθοδοι 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.83 
700 1 |a Chisnall  |b Peter M. 
709 |a McGraw-Hill 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20000417  |h 658.83 CHI  |p 000012143  |q 000012143  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 020430 
960 |a ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2000 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545237761916928
author Chisnall Peter M.
author_facet Chisnall Peter M.
author_role
author_sort Chisnall Peter M.
author_variant c p m cpm
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.83
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.83
dewey-search 658.83
dewey-sort 3658.83
dewey-tens 650
edition 5th ed.
format Book
fullrecord {"leader":"00927nam a2200265 i 4500","fields":[{"001":"1/15574"},{"010":{"subfields":[{"a":"0-07-709175-2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10009150"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20000417d1997 0grey0105 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Marketing research"},{"f":"Peter M. Chisnall"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"205":{"subfields":[{"a":"5th ed."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"London"},{"c":"McGraw-Hill"},{"d":"c1997"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"xii, 437 p."},{"c":"fig."},{"d":"25 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Includes bibliographical references and index"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0388\u03c1\u03b5\u03c5\u03bd\u03b1 \u03b1\u03b3\u03bf\u03c1\u03ac\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"x":"\u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03bf\u03c1\u03b3\u03ac\u03bd\u03c9\u03c3\u03b7"},{"x":"\u03a3\u03c4\u03b1\u03c4\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03bc\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03b9"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.83"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"Chisnall"},{"b":"Peter M."}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"McGraw-Hill"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20000417"},{"h":"658.83 CHI"},{"p":"000012143"},{"q":"000012143"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"020430"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03a0\u03a1\u0399\u039b\u0399\u039f\u03a3 2000"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/15574
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
isbn 0-07-709175-2
language English
physical xii, 437 p. fig. 25 cm.
publishDate 1997
publisher McGraw-Hill
record_format marc
spelling 20000417d1997 0grey0105 ba
eng
Marketing research Peter M. Chisnall
5th ed.
London McGraw-Hill c1997
xii, 437 p. fig. 25 cm.
Includes bibliographical references and index
Έρευνα αγοράς
Μάρκετινγκ Διοίκηση και οργάνωση Στατιστικές μέθοδοι
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.83
Chisnall Peter M.
McGraw-Hill
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20000417 658.83 CHI 000012143 000012143 BK 23 1
spellingShingle Chisnall Peter M.
Marketing research
Έρευνα αγοράς
Μάρκετινγκ Διοίκηση και οργάνωση Στατιστικές μέθοδοι
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Marketing research
title_auth Marketing research
title_full Marketing research Peter M. Chisnall
title_fullStr Marketing research Peter M. Chisnall
title_full_unstemmed Marketing research Peter M. Chisnall
title_short Marketing research
topic Έρευνα αγοράς
Μάρκετινγκ Διοίκηση και οργάνωση Στατιστικές μέθοδοι
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Έρευνα αγοράς
Μάρκετινγκ Διοίκηση και οργάνωση Στατιστικές μέθοδοι