Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Ρέστας Νικόλαος (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

Παρόμοια τεκμήρια