Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Ρέστας Νικόλαος (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/14056
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015157 
100 |a 20121101d2010 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng 
200 1 |a Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market  |d Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων  |e η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων  |f Nikolas Restas, Irene Samanta  
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2010 
215 |a 40 p.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
320 |a Bibliography: p.35-38 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων  |e η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Καταναλωτές 
606 0 |a Internet marketing 
606 0 |a Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο 
606 0 |a Επιχειρήσεις  |x Ηλεκτρονικοί υπολογιστές  |x Δίκτυα 
606 0 |a Πώληση  |x Υπολογιστές 
606 0 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο 
606 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Ρέστας  |b Νικόλαος  |4 070 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20121101  |h 658.8 ΕΠΙ 8/10  |p 000031217  |q 000031217  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032980 
960 |a ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236451196928
author Ρέστας Νικόλαος
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Ρέστας Νικόλαος
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
author_sort Ρέστας Νικόλαος
author_variant ρ ν ρν
σ ρ ε σρε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02372cam a22003851 4500","fields":[{"001":"1/14056"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015157"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20121101d2010 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market"},{"d":"\u0391\u03c0\u03bf\u03c4\u03af\u03bc\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c7\u03c1\u03b7\u03c3\u03b9\u03bc\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03b7\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03bf\u03cd marketing \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac \u03c4\u03c9\u03bd \u03b5\u03bb\u03bb\u03ae\u03bd\u03c9\u03bd"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b7\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b1\u03b3\u03bf\u03c1\u03ac\u03c2 \u03b2\u03b9\u03b2\u03bb\u03af\u03c9\u03bd"},{"f":"Nikolas Restas, Irene Samanta "}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2010"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"40 p."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.35-38"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03c0\u03bf\u03c4\u03af\u03bc\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c7\u03c1\u03b7\u03c3\u03b9\u03bc\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03b7\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03bf\u03cd marketing \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac \u03c4\u03c9\u03bd \u03b5\u03bb\u03bb\u03ae\u03bd\u03c9\u03bd"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b7\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b1\u03b3\u03bf\u03c1\u03ac\u03c2 \u03b2\u03b9\u03b2\u03bb\u03af\u03c9\u03bd"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ad\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"Internet marketing"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba \u03c3\u03c4\u03bf \u0394\u03b9\u03b1\u03b4\u03af\u03ba\u03c4\u03c5\u03bf"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"x":"\u0397\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03bf\u03af \u03c5\u03c0\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03c3\u03c4\u03ad\u03c2"},{"x":"\u0394\u03af\u03ba\u03c4\u03c5\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03ce\u03bb\u03b7\u03c3\u03b7"},{"x":"\u03a5\u03c0\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03c3\u03c4\u03ad\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0397\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a1\u03ad\u03c3\u03c4\u03b1\u03c2"},{"b":"\u039d\u03b9\u03ba\u03cc\u03bb\u03b1\u03bf\u03c2"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20121101"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 8/10"},{"p":"000031217"},{"q":"000031217"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032980"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039d\u039f\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/14056
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
physical 40 p. 24 cm.
publishDate 2010
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20121101d2010 y0grey010503 ba
eng
Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων Nikolas Restas, Irene Samanta
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2010
40 p. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Bibliography: p.35-38
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Internet marketing
Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Πώληση Υπολογιστές
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Ρέστας Νικόλαος 070
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20121101 658.8 ΕΠΙ 8/10 000031217 000031217 BK 23 1
spellingShingle Ρέστας Νικόλαος
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Internet marketing
Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Πώληση Υπολογιστές
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
title_alt Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
title_auth Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
title_full Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων Nikolas Restas, Irene Samanta
title_fullStr Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων Nikolas Restas, Irene Samanta
title_full_unstemmed Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων Nikolas Restas, Irene Samanta
title_short Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market
title_sub η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
topic Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Internet marketing
Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Πώληση Υπολογιστές
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Internet marketing
Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο
Επιχειρήσεις Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Δίκτυα
Πώληση Υπολογιστές
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά