APA (7th ed.) Citation

Ρέστας Νικόλαος & Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. (2010). Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market: η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Ρέστας Νικόλαος and Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Evaluation of the Userfulness of E-marketing on the Buying Behavior of Greek Consumers in the Internet Book Market: η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.

MLA (8th ed.) Citation

Ρέστας Νικόλαος and Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Evaluation of the Userfulness of E-marketing on the Buying Behavior of Greek Consumers in the Internet Book Market: η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.