Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Ρέστας Νικόλαος & Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. (2010). Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market: η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Ρέστας Νικόλαος και Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Evaluation of the Userfulness of E-marketing on the Buying Behavior of Greek Consumers in the Internet Book Market: η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Ρέστας Νικόλαος και Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Evaluation of the Userfulness of E-marketing on the Buying Behavior of Greek Consumers in the Internet Book Market: η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.