Ρέστας Νικόλαος & Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. (2010). Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market: η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Ρέστας Νικόλαος και Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Evaluation of the Userfulness of E-marketing on the Buying Behavior of Greek Consumers in the Internet Book Market: η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Ρέστας Νικόλαος και Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Evaluation of the Userfulness of E-marketing on the Buying Behavior of Greek Consumers in the Internet Book Market: η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.