Μετάβαση στο περιεχόμενο
VuFind
    • Αγγλικά
    • Ελληνικά
Σύνθετη
Η σελίδα θα φορτωθεί εκ νέου όταν αφαιρεθεί ένα φίλτρο Κατάργηση φίλτρων
Φίλτρα που έχουν εφαρμοστεί:
Προτεινόμενα θέματα: Αφαίρεση Φίλτρου Econometric models
Η σελίδα θα φορτωθεί εκ νέου όταν αφαιρεθεί ένα φίλτρο
Κατάργηση φίλτρων
Εμφάνιση φίλτρων (1)
Προτεινόμενα θέματα: Αφαίρεση Φίλτρου Econometric models
  • Electronic word of mouth (e-wo...
  • Εμφάνιση παραπομπής
  • Αποστολή με email
  • Εκτύπωση
  • Αποθήκευση
    • Αποθήκευση σε RefWorks
    • Αποθήκευση σε EndNoteWeb
    • Αποθήκευση σε EndNote
  • Μόνιμος σύνδεσμος
Electronic word of mouth (e-wom) the case of internet forums

Electronic word of mouth (e-wom) the case of internet forums

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Τεκμήρια
  • Περιγραφή
  • Παρόμοια τεκμήρια
  • Λεπτομερής προβολή

Παρόμοια τεκμήρια

  • From traditional business to e-commerce in the greek hotel sector Από το παραδοσιακό στο ηλεκτρονικό εμπόριο η μελέτη του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα
    ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
    Έκδοση: (2008)
  • Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
    ανά: Ρέστας Νικόλαος, κ.ά.
    Έκδοση: (2010)
  • The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
    ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
    Έκδοση: (2009)
  • e-Επιχειρείν πλήρης οδηγός ανάλυσης τεχνικών και εμπορικών θεμάτων
    ανά: Elsenpeter Robert C. 1970-, κ.ά.
    Έκδοση: (2001)
  • The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
    ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, κ.ά.
    Έκδοση: (2005)

Επιλογές αναζήτησης
  • Ιστορικό αναζητήσεων
  • Σύνθετη αναζήτηση
Βρείτε περισσότερα
  • Περιήγηση στον κατάλογο
  • Περιήγηση αλφαβητικά
  • Ανακαλύψτε κανάλια
Χρειάζεστε βοήθεια;
  • Συμβουλές αναζήτησης