Electronic word of mouth (e-wom) the case of internet forums
Main Authors: | Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος (Author), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
From traditional business to e-commerce in the greek hotel sector Από το παραδοσιακό στο ηλεκτρονικό εμπόριο η μελέτη του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα
by: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., et al.
Published: (2008) -
Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
by: Ρέστας Νικόλαος, et al.
Published: (2010) -
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Published: (2009) -
e-Επιχειρείν πλήρης οδηγός ανάλυσης τεχνικών και εμπορικών θεμάτων
by: Elsenpeter Robert C. 1970-, et al.
Published: (2001) -
The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
Published: (2005)