Electronic word of mouth (e-wom) the case of internet forums
Κύριοι συγγραφείς: | Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
-
From traditional business to e-commerce in the greek hotel sector Από το παραδοσιακό στο ηλεκτρονικό εμπόριο η μελέτη του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
ανά: Ρέστας Νικόλαος, κ.ά.
Έκδοση: (2010) -
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2009) -
e-Επιχειρείν πλήρης οδηγός ανάλυσης τεχνικών και εμπορικών θεμάτων
ανά: Elsenpeter Robert C. 1970-, κ.ά.
Έκδοση: (2001) -
The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, κ.ά.
Έκδοση: (2005)