Τζωρτζάκης Κώστας Μ. & Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. (1996). Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση. Rosili.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Τζωρτζάκης Κώστας Μ. και Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση. Rosili, 1996.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Τζωρτζάκης Κώστας Μ. και Τζωρτζάκη Αλεξία Κ. Μάρκετινγκ μάνατζμεντ: η ελληνική προσέγγιση. Rosili, 1996.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.