Defining marketing practices of small family business of 1st & 2nd generation management
Κύριοι συγγραφείς: | Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Τερζίδης Κωνσταντίνος Π. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
The impact of marketing concept in family businesses in Greece Η επίδραση της φιλοσοφίας του marketing στις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2007) -
Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2007) -
Can SME firms develop and implement marketing planning? Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
ανά: Βρατσίστα Ελένη, κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
International marketing
ανά: Cateora Philip R., κ.ά.
Έκδοση: (2007) -
International marketing
ανά: Cateora Philip R., κ.ά.
Έκδοση: (1999)