Defining marketing practices of small family business of 1st & 2nd generation management

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Τερζίδης Κωνσταντίνος Π. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Περιγραφή
Φυσική περιγραφή:28 p. tabl. 24 cm.
ISSN:1790-0700