Can global environment influence B2B relationships?

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000nam a22000001 4500
001 1/13993
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015136 
100 |a 20121004d2009 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Can global environment influence B2B relationships?  |d Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις  |f  Irene Samanta & P. Kyriazopoulos  
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2009 
215 |a 28 p.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.23-25 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Internet marketing 
606 0 |a Βιομηχανικό μάρκετινγκ 
606 0 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο 
606 0 |a Βιομηχανική διοίκηση  |x Περιβαλλοντικές απόψεις 
606 0 |a Παγκοσμιοποίηση 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
701 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20121004  |h 658.8 ΕΠΙ 10/09  |p 000033202  |q 000033202  |t BK  |y 0  |z 2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20121004  |h 658.8 ΕΠΙ 10/09  |p 000033205  |q 000033205  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032965 
909 |b 032966 (c.2) 
960 |a ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236497334273
author Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
author_sort Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_variant σ ρ ε σρε
κ π γ κπγ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02130nam a22003971 4500","fields":[{"001":"1/13993"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015136"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20121004d2009 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Can global environment influence B2B relationships?"},{"d":"\u0397 \u03b5\u03c0\u03af\u03b4\u03c1\u03b1\u03c3\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c0\u03b1\u03b3\u03ba\u03cc\u03c3\u03bc\u03b9\u03bf\u03c5 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03bf\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b9\u03c2 \u03b2\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"f":" Irene Samanta & P. Kyriazopoulos "}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2009"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"28 p."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.23-25"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0397 \u03b5\u03c0\u03af\u03b4\u03c1\u03b1\u03c3\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c0\u03b1\u03b3\u03ba\u03cc\u03c3\u03bc\u03b9\u03bf\u03c5 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03ac\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03bf\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b9\u03c2 \u03b2\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"Internet marketing"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03bc\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0397\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae \u03b4\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7"},{"x":"\u03a0\u03b5\u03c1\u03b9\u03b2\u03b1\u03bb\u03bb\u03bf\u03bd\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03b1\u03c0\u03cc\u03c8\u03b5\u03b9\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b1\u03b3\u03ba\u03bf\u03c3\u03bc\u03b9\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20121004"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 10/09"},{"p":"000033202"},{"q":"000033202"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20121004"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 10/09"},{"p":"000033205"},{"q":"000033205"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032965"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032966 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039f\u039a\u03a4\u03a9\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13993
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 28 p. 24 cm.
publishDate 2009
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20121004d2009 y0grey010503 ba
eng gre
Can global environment influence B2B relationships? Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις Irene Samanta & P. Kyriazopoulos
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2009
28 p. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.23-25
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις
Μάρκετινγκ
Internet marketing
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Βιομηχανική διοίκηση Περιβαλλοντικές απόψεις
Παγκοσμιοποίηση
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20121004 658.8 ΕΠΙ 10/09 000033202 000033202 BK 0 2
INST LIBRARY 20121004 658.8 ΕΠΙ 10/09 000033205 000033205 BK 23 1
spellingShingle Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Can global environment influence B2B relationships? Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις
Μάρκετινγκ
Internet marketing
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Βιομηχανική διοίκηση Περιβαλλοντικές απόψεις
Παγκοσμιοποίηση
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Can global environment influence B2B relationships? Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις
title_alt Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις
title_auth Can global environment influence B2B relationships? Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις
title_full Can global environment influence B2B relationships? Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις Irene Samanta & P. Kyriazopoulos
title_fullStr Can global environment influence B2B relationships? Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις Irene Samanta & P. Kyriazopoulos
title_full_unstemmed Can global environment influence B2B relationships? Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις Irene Samanta & P. Kyriazopoulos
title_short Can global environment influence B2B relationships?
topic Μάρκετινγκ
Internet marketing
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Βιομηχανική διοίκηση Περιβαλλοντικές απόψεις
Παγκοσμιοποίηση
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Internet marketing
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Βιομηχανική διοίκηση Περιβαλλοντικές απόψεις
Παγκοσμιοποίηση