The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Παγουροπούλου Μ. (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13978
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015131 
100 |a 20121002d2009 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services  |d Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς  |f M. Pagouropoulou, P. Kyriazopoulos, I. Samanta 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2009 
215 |a 46 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.39-45 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Διαφήμιση και γυναίκες 
606 0 |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης και γυναίκες 
606 0 |a Γυναικεία ομορφιά (Αισθητική)  |x Μάρκετινγκ 
606 0 |a Πώληση   |x Προώθηση 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Παγουροπούλου  |b Μ.  |4 070 
701 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20121002  |h 658.8 ΕΠΙ 9/09  |p 000033206  |q 000033206  |t BK  |y 0  |z 2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20121002  |h 658.8 ΕΠΙ 9/09  |p 000033207  |q 000033207  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032963 
909 |b 032964 (c.2) 
960 |a ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236482654209
author Παγουροπούλου Μ.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Παγουροπούλου Μ.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
070
author_sort Παγουροπούλου Μ.
author_variant π μ πμ
κ π γ κπγ
σ ρ ε σρε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02518cam a22003971 4500","fields":[{"001":"1/13978"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015131"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20121002d2009 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services"},{"d":"\u03a4\u03bf \u03c3\u03cd\u03b3\u03c7\u03c1\u03bf\u03bd\u03bf \u03b9\u03b4\u03b5\u03b1\u03c4\u03cc \u03c0\u03c1\u03cc\u03c4\u03c5\u03c0\u03bf \u03bf\u03bc\u03bf\u03c1\u03c6\u03b9\u03ac\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b7 \u03b5\u03c0\u03af\u03b4\u03c1\u03b1\u03c3\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac \u03c4\u03c9\u03bd \u03b3\u03c5\u03bd\u03b1\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03b1 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ca\u03cc\u03bd\u03c4\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c4\u03b9\u03c2 \u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03b5\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03bf\u03bc\u03bf\u03c1\u03c6\u03b9\u03ac\u03c2"},{"f":"M. Pagouropoulou, P. Kyriazopoulos, I. Samanta"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2009"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"46 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.39-45"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf \u03c3\u03cd\u03b3\u03c7\u03c1\u03bf\u03bd\u03bf \u03b9\u03b4\u03b5\u03b1\u03c4\u03cc \u03c0\u03c1\u03cc\u03c4\u03c5\u03c0\u03bf \u03bf\u03bc\u03bf\u03c1\u03c6\u03b9\u03ac\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b7 \u03b5\u03c0\u03af\u03b4\u03c1\u03b1\u03c3\u03b7 \u03c4\u03bf\u03c5 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac \u03c4\u03c9\u03bd \u03b3\u03c5\u03bd\u03b1\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03b1 \u03c0\u03c1\u03bf\u03ca\u03cc\u03bd\u03c4\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c4\u03b9\u03c2 \u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03b5\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03bf\u03bc\u03bf\u03c1\u03c6\u03b9\u03ac\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b1\u03c6\u03ae\u03bc\u03b9\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b3\u03c5\u03bd\u03b1\u03af\u03ba\u03b5\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ad\u03c3\u03b1 \u03bc\u03b1\u03b6\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03bd\u03b7\u03bc\u03ad\u03c1\u03c9\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b3\u03c5\u03bd\u03b1\u03af\u03ba\u03b5\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0393\u03c5\u03bd\u03b1\u03b9\u03ba\u03b5\u03af\u03b1 \u03bf\u03bc\u03bf\u03c1\u03c6\u03b9\u03ac (\u0391\u03b9\u03c3\u03b8\u03b7\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae)"},{"x":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03ce\u03bb\u03b7\u03c3\u03b7 "},{"x":"\u03a0\u03c1\u03bf\u03ce\u03b8\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b1\u03b3\u03bf\u03c5\u03c1\u03bf\u03c0\u03bf\u03cd\u03bb\u03bf\u03c5"},{"b":"\u039c."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20121002"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 9/09"},{"p":"000033206"},{"q":"000033206"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20121002"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 9/09"},{"p":"000033207"},{"q":"000033207"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032963"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032964 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039f\u039a\u03a4\u03a9\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13978
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 46 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2009
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20121002d2009 y0grey010503 ba
eng gre
The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς M. Pagouropoulou, P. Kyriazopoulos, I. Samanta
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2009
46 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.39-45
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς
Μάρκετινγκ
Διαφήμιση και γυναίκες
Μέσα μαζικής ενημέρωσης και γυναίκες
Γυναικεία ομορφιά (Αισθητική) Μάρκετινγκ
Πώληση Προώθηση
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Παγουροπούλου Μ. 070
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20121002 658.8 ΕΠΙ 9/09 000033206 000033206 BK 0 2
INST LIBRARY 20121002 658.8 ΕΠΙ 9/09 000033207 000033207 BK 23 1
spellingShingle Παγουροπούλου Μ.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς
Μάρκετινγκ
Διαφήμιση και γυναίκες
Μέσα μαζικής ενημέρωσης και γυναίκες
Γυναικεία ομορφιά (Αισθητική) Μάρκετινγκ
Πώληση Προώθηση
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς
title_alt Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς
title_auth The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς
title_full The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς M. Pagouropoulou, P. Kyriazopoulos, I. Samanta
title_fullStr The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς M. Pagouropoulou, P. Kyriazopoulos, I. Samanta
title_full_unstemmed The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services Το σύγχρονο ιδεατό πρότυπο ομορφιάς και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ομορφιάς M. Pagouropoulou, P. Kyriazopoulos, I. Samanta
title_short The current female beauty ideal and its impact on women's consuming behavior towards beauty products and services
topic Μάρκετινγκ
Διαφήμιση και γυναίκες
Μέσα μαζικής ενημέρωσης και γυναίκες
Γυναικεία ομορφιά (Αισθητική) Μάρκετινγκ
Πώληση Προώθηση
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Διαφήμιση και γυναίκες
Μέσα μαζικής ενημέρωσης και γυναίκες
Γυναικεία ομορφιά (Αισθητική) Μάρκετινγκ
Πώληση Προώθηση