The effectiveness of e-business changes in B2B relationships

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13952
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015122 
100 |a 20120924d2009 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a The effectiveness of e-business changes in B2B relationships  |d Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις  |f  Irene Samanta, Panagiotis Kyriazopoulos  
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2009 
215 |a 28 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.25-26 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Internet marketing 
606 0 |a Βιομηχανικό μάρκετινγκ 
606 0 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο 
606 0 |a Παγκοσμιοποίηση 
606 0 |a Επιχειρήσεις, Μικρομεσαίες  |x Τεχνολογικές καινοτομίες 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
702 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120924  |h 658.8 ΕΠΙ 5/09  |p 000033208  |q 000033208  |t BK  |y 23  |z 1 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120924  |h 658.8 ΕΠΙ 5/09  |p 000033214  |q 000033214  |t BK  |y 0  |z 2 
909 |b 032955 
909 |b 032956 (c.2) 
960 |a ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236460634113
author Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
author_sort Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_variant σ ρ ε σρε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02214cam a22003971 4500","fields":[{"001":"1/13952"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015122"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120924d2009 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"The effectiveness of e-business changes in B2B relationships"},{"d":"\u0397 \u03b1\u03c0\u03bf\u03c4\u03b5\u03bb\u03b5\u03c3\u03bc\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b7\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u03b5\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03b7\u03c3\u03b9\u03b1\u03ba\u03ce\u03bd \u03b1\u03bb\u03bb\u03b1\u03b3\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03b9\u03c2 B2B \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"f":" Irene Samanta, Panagiotis Kyriazopoulos "}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2009"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"28 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.25-26"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0397 \u03b1\u03c0\u03bf\u03c4\u03b5\u03bb\u03b5\u03c3\u03bc\u03b1\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1 \u03c4\u03c9\u03bd \u03b7\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u03b5\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03b7\u03c3\u03b9\u03b1\u03ba\u03ce\u03bd \u03b1\u03bb\u03bb\u03b1\u03b3\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03b9\u03c2 B2B \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"Internet marketing"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0392\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03bc\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0397\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b1\u03b3\u03ba\u03bf\u03c3\u03bc\u03b9\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2, \u039c\u03b9\u03ba\u03c1\u03bf\u03bc\u03b5\u03c3\u03b1\u03af\u03b5\u03c2"},{"x":"\u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9\u03bd\u03bf\u03c4\u03bf\u03bc\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"702":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120924"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 5/09"},{"p":"000033208"},{"q":"000033208"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120924"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 5/09"},{"p":"000033214"},{"q":"000033214"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032955"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032956 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u0395\u03a0\u03a4\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13952
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 28 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2009
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120924d2009 y0grey010503 ba
eng gre
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις Irene Samanta, Panagiotis Kyriazopoulos
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2009
28 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.25-26
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
Μάρκετινγκ
Internet marketing
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Παγκοσμιοποίηση
Επιχειρήσεις, Μικρομεσαίες Τεχνολογικές καινοτομίες
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120924 658.8 ΕΠΙ 5/09 000033208 000033208 BK 23 1
INST LIBRARY 20120924 658.8 ΕΠΙ 5/09 000033214 000033214 BK 0 2
spellingShingle Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
Μάρκετινγκ
Internet marketing
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Παγκοσμιοποίηση
Επιχειρήσεις, Μικρομεσαίες Τεχνολογικές καινοτομίες
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
title_alt Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
title_auth The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
title_full The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις Irene Samanta, Panagiotis Kyriazopoulos
title_fullStr The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις Irene Samanta, Panagiotis Kyriazopoulos
title_full_unstemmed The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις Irene Samanta, Panagiotis Kyriazopoulos
title_short The effectiveness of e-business changes in B2B relationships
topic Μάρκετινγκ
Internet marketing
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Παγκοσμιοποίηση
Επιχειρήσεις, Μικρομεσαίες Τεχνολογικές καινοτομίες
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Internet marketing
Βιομηχανικό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Παγκοσμιοποίηση
Επιχειρήσεις, Μικρομεσαίες Τεχνολογικές καινοτομίες