The effectiveness of e-business changes in B2B relationships

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Περιγραφή
Φυσική περιγραφή:28 p. fig., tabl. 24 cm.
ISSN:1790-0700