Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000nam a22000001 4500
001 1/13916
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015110 
100 |a 20120912d2009 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce  |e the case of greek firms  |f Irene Samanta 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2009 
215 |a 26 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.23-24 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Διαχείριση γνώσης 
606 0 |a Επιχειρήσεις  |y Ελλάδα  |x Τεχνολογικές καινοτομίες 
606 0 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο  |y Ελλάδα 
606 0 |a Ηγεσία 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120912  |h 658.8 ΕΠΙ 2/09  |p 000033219  |q 000033219  |t BK  |y 0  |z 2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120912  |h 658.8 ΕΠΙ 2/09  |p 000033220  |q 000033220  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032950 
909 |b 032951 (c.2) 
960 |a ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236430225409
author Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
author_sort Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_variant σ ρ ε σρε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"01787nam a22003611 4500","fields":[{"001":"1/13916"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015110"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120912d2009 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce"},{"e":"the case of greek firms"},{"f":"Irene Samanta"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2009"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"26 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.23-24"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b1\u03c7\u03b5\u03af\u03c1\u03b9\u03c3\u03b7 \u03b3\u03bd\u03ce\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"},{"x":"\u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9\u03bd\u03bf\u03c4\u03bf\u03bc\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0397\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0397\u03b3\u03b5\u03c3\u03af\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120912"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 2/09"},{"p":"000033219"},{"q":"000033219"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120912"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 2/09"},{"p":"000033220"},{"q":"000033220"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032950"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032951 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u0395\u03a0\u03a4\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
geographic_facet Ελλάδα
id lib2_1/13916
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 26 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2009
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120912d2009 y0grey010503 ba
eng gre
Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms Irene Samanta
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2009
26 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.23-24
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Μάρκετινγκ
Διαχείριση γνώσης
Επιχειρήσεις Ελλάδα Τεχνολογικές καινοτομίες
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Ηγεσία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120912 658.8 ΕΠΙ 2/09 000033219 000033219 BK 0 2
INST LIBRARY 20120912 658.8 ΕΠΙ 2/09 000033220 000033220 BK 23 1
spellingShingle Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms
Μάρκετινγκ
Διαχείριση γνώσης
Επιχειρήσεις Ελλάδα Τεχνολογικές καινοτομίες
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Ηγεσία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms
title_auth Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms
title_full Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms Irene Samanta
title_fullStr Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms Irene Samanta
title_full_unstemmed Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce the case of greek firms Irene Samanta
title_short Can knowledge management assist firms to move from traditional to e-commerce
title_sub the case of greek firms
topic Μάρκετινγκ
Διαχείριση γνώσης
Επιχειρήσεις Ελλάδα Τεχνολογικές καινοτομίες
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Ηγεσία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Διαχείριση γνώσης
Επιχειρήσεις Τεχνολογικές καινοτομίες
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηγεσία